טלוויזיה

מגישת חדשות 12 בהישג: הנוכלים שהעלימו 3 מיליון שקל משלמים ביוקר

אדווה דדון עושה את זה שוב: אחרי התחקיר בו חשפה שצמד האחים,  מוכרי הרהיטים עמית ואוהד רובשקין, עקצו לקוחות, נהגו כלפיהם באלימות והעלימו מסים בסכומי עתק, הוחלט להגיש נגדם כתב אישום
מערכת ice |  3
אדוה דדון (צילום מסך קשת 12)
אדווה דדון עושה את זה שוב: כתבת ומגישת קשת 12, עשתה לפני כ-4 שנים תחקיר בתוכנית "הנוכלים", במסגרתו חשפה שני אחים, מוכרי הרהיטים עמית ואוהד רובשקין, בעבירות חמורות במיוחד של הונאת לקוחות, אלימות כלפיהם ואף העלמת מס של כ-3 מיליון שקל.
הבוקר (חמישי) חשפה דדון כי בעקבות התחקיר, כתב אישום הוגש נגד  צמד האחים, שבנוסף להעלמת ההכנסות, גבו כסף ממאות לקוחות עבור רהיטים, אך בחלק מהמקרים כלל לא סיפקו את הציוד ועקצו אותם, ובחלק מהמקרים הביאו ציוד פגום. כתב האישום שהוגש לבית המשפט כולל שלושה חלקים: מרמה, העלמת הכנסות ועבירות אלימות.
כזכור, רק אתמול נודע על הישג נוסף של דדון, כאשר אחרי התחקיר שלה על חברת  "אמבולנט", חברה ישראלית שמשווקת בעלות חודשית לחצני ושעוני מצוקה, שרימתה לקוחות מבוגרים וקשישים ועקצה מהם סכומי כסף גבוהים במרמה.
בעקבות כך, הוגשו עשרות תלונות והתארגנה תביעה ייצוגית נגד העומדים בראשה, וליה וג'ניה גרויסברג, במסגרתו בית המשפט קבע כי עליהם לשלם פיצויים על סך של 2.5 מיליון שקל, שיעברו לעמותה שדואגת לניצולי שואה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד אדווה והצוות.
    דורית 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם ותכניות דומות העוסקות בחשיפת רמאים ורשעים, גורמים לי לשמחה.
    סגור
  • 2.
    כככככ
    ככככ 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי גם היא נוכלת
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד אדווה ! תבורכי על עבודתך !! (ל"ת)
    חצ 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור