ויראלי

סטטיק גרם לעצמו לנזק? זה התיעוד המדאיג שהעלה

סטטיק העלה תמונה לסטורי שלו בה הוא נראה אדום לגמרי בפניו ושזוף בצורה לא טבעית והוא כתב: "אל תרדמו במכונת שיזוף" והוסיף אימוג'י של גולגולת
מערכת ice | 
סטטיק (צילום שגיא שלפר)
לפני כשלושה חודשים רעשו מדורי הרכילות אחרי שרונה לי שמעון וסטטיק נפרדו אחרי כמעט שנה של זוגיות מפתיעה. בעוד השחקנית והרקדנית כבר התקדמה הלאה אל הקשר הבא, סטטיק עסוק בלעבוד על השיזוף, אבל מתברר שהוא עשה טעות שעלתה לו ביוקר.
סטטיק העלה תמונה לסטורי שלו בה הוא נראה אדום לגמרי בפניו ושזוף בצורה לא טבעית והוא כתב: "אל תרדמו במכונת שיזוף" והוסיף אימוג'י של גולגולת, הוא בילה במכונת השיזוף במהלך השבת ככל הנראה והתעורר אדום מתמיד הבוקר
רק לאחרונה סטטיק סיפר על מצבו הזוגי. "אתה שואל על האישי שלי? אני במקום טוב יותר. לקח הרבה זמן, הייתי ממש שבור לב. לאט-לאט זה מתאחה לי, זו לא הייתה בחירה שלי. אני פחות רוצה לדבר על דברים שלא שייכים לי, זה לא שייך לי".

עוד הוא סיפר בראיון: "אני חושב שהפרידה הזו לא הייתה מתוקשרת. אני לא חושב שבאמת אף אחד יודע שום דבר ממה שקרה שם. אני באמת מעדיף בחיים האישיים שלי שלא לחשוב על זה, לא חושב מה התקשורת תגיד. חי את החיים שלי".
לסיום סיפר האם יצרו קשר מאז: "עזוב שטויות, אולי כן ואולי לא. זה שלי ושלה ואני מאוד מכבד את רונה לי, אני לא רוצה לדבר עליה. מה ששלי ושלה זה שלי ושלה, לפחות לבינתיים. תחכה לשמוע את השירים אולי זה ייתן לך עוד תמונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה