ויראלי

יוסף חדאד החליט לסגור חשבון: "וואלק יא אהבל"

לאושיית הרשת ומי שנלחם פנים מול פנים עם שונאינו ברשת וברחבי העולם, יוסף חדאד, נמאס מהתעמולה ברשתות והחליט לסגור חשבון 

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אין ספק שהתגובה האיראנית ושלוחותיה הצפויה כנגד ישראל, הייתה אחד הנושאים המדוברים ברשתות החברתיות מאז חיסולו של מנהיג חמאס בטהרן, איסמעיל הנייה. על אף שעל חיסולו אף מדינה עוד לא לקחה אחריות, באיראן מאשימים את ישראל במותו והאיומים מאז לא פוסקים.
אזרחי לבנון הם אלו שחוששים באמת מאז ההסלמה באזור החריפה ומאיימת להפוך למלחמה אזורית כוללת, שאם תגיע תהיה זאת מדינתם שתספוג את המלחמה הקשה ביותר וככל הנראה באופן מיידי.
גם ברשתות החל קרב תודעתי ויש כאלו המנסים להעלים את הבהלה בקרב אזרחי לבנון, שחלקם נסים על נפשם ובורחים מבתיהם. אחד מפעילי הרשתות בשירותו של ארגון חיזבאללה העלה סרטון לרשת ובוא נראים אנשים בחוף הים בדרום לבנון. זאת במטרה ללגלג על הטענות לגבי החשש של אזרחי לבנון.
מי שלא נשאר חייב ופרסם סרטון משלו הוא כמובן יוסף חדאד, שנוהג להתעמת ולהוכיח את כל התועמלנים בשירות ארגוני הטרור. הוא צילם סרטון מהחוף בתל אביב והראה ל"עלי" אשר טען כי הישראלים לא יוצאים מבתיהם ובורחים מהפחד, את האמת.
לצד צילום הסרטון שפרסם בחשבונו באינסטגרם, כתב יוסף חדאד: "כתב החצר והליצן של חיזבאללה לא מפסיק לשקר ולהסית נגד ישראל אז הנה התשובה שלי לעלי מורטדה או כמו שאני קורא לו עלי האהבל!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה