ויראלי

אנה זק מפתיעה: מה היא ומרגי דווקא לא עושים ביחד?

הזוג הנוצץ של הביצה חזר מחופשה חלומית באיטליה היישר לצילומי קמפיין, ואנה זק החליטה לגלות כמה דברים מעניינים על מערכת היחסים עם מרגי
מערכת ice | 
מרגי ואנה זק (צילום אינסטגרם)
צמד זמרי הפופ המפורסם בישראל, אנה זק ויהונתן מרגי, חזרו ממש עכשיו מחופשה זוגית חלומית באיטליה, ולא שהם נעלמו למעריצים שכן השניים הרב לשתף בטיקטוק ובאינסטגרם תמונות וסרטונים מעוררי קנאה מחו"ל, עם המון נופים, טיולים ואוכל שדאגו לתעד בזמן אמת. בתחילת החופשה בילו השניים ברומא, ולאחר מכן המשיכו לעיר הדרומית סורנטו.
עם חזרתה לישראל, התראיינה אנה זק לאתר מאקו, כאשר היא על סט הצילומים לקמפיין של רנואר, וסיפרה חוויות מהטיול המושלם, שלדבריה עשה לה ממש טוב. כן גילתה זק שהיא כל הזמן מגלה דברים חדשים על מרגי: "אני זוכה להכיר כמה בן אדם מדהים הוא. גיליתי שהוא סבלני ברמות", אמרה.
על העובדה ששניהם זמרים, אמרה זק כי זה דווקא יתרון, שכן השניים מתייעצים כל הזמן על דברים ויודעים איך כל אחד מרגיש. לשאלה אם הם אוהבים לשיר ביחד, הפתיעה זק כשענתה: "אנחנו פחות עושים את זה, אבל משמיעים אחד לשנייה מה אנחנו עושים".
 
@mergui 🇮🇹🍕🍝🍋🌹❤️‍🩹🪽✨  @Anna Zak ♬ i just needed a holiday - amber | uk + travel
השבוע התראיין גם בן הזוג מרגי לאתר TMI בזמן צילומים לקולקציה המשותפת שלו עם IL MAKIAGE, והגן על אהובתו בעקבות דבריו של דוד דביר שטען שהיא "לא שחקנית, לא זמרת ולא שום דבר אחר". על כך הגיב מרגי: "קודם כל, זה היה מגעיל. אפילו קצת התעצבנתי על הפלטפורמות שנתנו לזה מקום. כשראיתי את זה, אמרתי לעצמי 'איכס מגעיל'. על ההצלחה והכבוד שלה אי אפשר להתווכח. לא מגיע לו שאני אתייחס למה שהוא אמר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה