ויראלי

רינה מצליח חוזרת למסך: השותפה לריאליטי בו תככב נחשפת

רינה מצליח תשתתף בעונה החדשה של "המטבח המנצח - עונת ה-VIP", לצד דמויות מוכרות כמו דנה אינטרנשיונל ומשה פרץ, כעת מתברר כי מי שתמלא את המקום לצדה בתכנית היא אחייניתה מיתר
מערכת ice | 
רינה מצליח (צילום יוטיוב/ כאן 11)
לפני שנתיים, המגישת והעיתונאית רינה מצליח החליטה לפרוש מהנחיית תוכניתה "פגוש את העיתונות" בחדשות 12. היא פנתה לתחום המשחק, דבר שהיה חלום חייה מאז ומעולם. מצליח הייתה מוכרת לקהל הרחב כעיתונאית בולטת ובעלת נוכחות מקצועית בתחום התקשורת.
לאחר פרישתה מהנחיית התוכנית, רינה מצליח החלה להופיע כשחקנית. היא גילמה תפקידים בסדרה "חולי אהבה" בערוץ קשת, לצד אייל זורר ועמוס תמם. כמו כן, היא השתתפה בסרטו של הבמאי אבי נשר. עתה, לאחר שנתיים, רינה מצליח שבה למסך הטלוויזיה, אך הפעם בתפקיד מתמודדת בתוכנית ריאליטי.

עתה, רינה מצליח תשתתף בעונה החדשה של "המטבח המנצח - עונת ה-VIP", לצד דמויות מוכרות כמו דנה אינטרנשיונל ומשה פרץ. במסגרת התוכנית, המנהל האישי של דנה אינטרנשיונל, שי כרם, יצטרף אף הוא לתחרות. מצליח מתרגשת לקחת חלק בתוכנית זו, במיוחד לאור העובדה שהיא תשתתף יחד עם אחייניתה, מיתר, כך פורסם ב-TMI.
השתתפותה של רינה מצליח ב"המטבח המנצח VIP" מסמנת את חזרתה הראשונה למסך הטלוויזיה מאז פרישתה מ"פגוש את העיתונות". זאת הפעם הראשונה שמצליח תשתתף בתוכנית ריאליטי, בניגוד לתפקידי המשחק בהם היא התמקדה בשנתיים האחרונות. הצופים יוכלו לראות את מצליח במתכונת שונה לחלוטין מזו בה הכירו אותה בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה