תקשורת ומדיה

רינה מצליח על האמירה נגד חיילי צה"ל: "ניסיון לסתום לי את הפה"

רינה מצליח סיפקה אמירות חריגות נגד חיילי צה"ל אחרי שטענה כי הם "קלגסים". כעת, היא מגיבה לראשונה: "פתאום נקלעתי למצב שאני צריכה להתנצל על זה. ברור שאני לא חושבת שחיילי צה"ל הם קלגסים. למה הגענו למצב הזה"
מערכת ice |  7
רינה מצליח (צילום יוטיוב/ כאן 11)
ינה מצליח, העיתונאית והפרשנית הוותיקה שפרשה לפני כשנה ממהדורת חדשות 12 אחרי כמעט 30 שנה על המסך שלנו, שם שימשה כפרשנית ומגישת התוכנית "פגוש את העיתונות", עשויה לחזור בקרוב לעמדת הפרשנית בערוץ החדש שעומד לעלות בקרוב לאוויר בישראל - ערוץ i24news. בינתיים, מצליח שידרה בשבוע שעבר יחד עם עקיבא נוביק בכאן רשת ב', שם סיפקה אמירות בעיתיות במיוחד נגד חיילי צה"ל.
במהלך השידור, מצליח ונוביק שוחחו על המלחמה, כאשר מצליח ביקשה מהישראלים להיות צנועים יותר באמירות לגבי ניצחון: "אנחנו חייבים להיות יותר צנועים בטח אחרי מה שקרה לנו ב-7 באוקטובר. פחות לדבר, פחות לאיים".
מצליח המשיכה וסיפקה אמירה קשה נגד חיילי צה"ל: "רוח העם זה חשוב אבל היא צריכה להיות מחוברת למציאות, זה שנגיד לעצמנו שאנחנו הכי טובים והולכים לנצח וקלגסינו כבר על סף פתחו של סינוואר, אחרי חצי שנה לא יודעים איפה הוא, גם צניעות היא כלי עבודה מאוד טוב ושימוש".
כעת, מצליח מגיבה לאמירה החריגה שלה בשידור: "פתאום נקלעתי למצב שאני צריכה להתנצל על זה. ברור שאני לא חושבת שחיילי צה"ל הם קלגסים. למה הגענו למצב הזה. חשבתי שזה קצת ניסיון לסתום את הפה לביקורת הזו. אני כן חושבת שאנחנו יהירים מדי ולא מספיק צנועים, וזה לא קשור לחיילים, זה קשור להנהגה הצבאית והמדינית.. אני בטוחה שמי ששמע באמת ולא סיפרו לו, לא היה נעלב. הרוב שהגיבו הגיבו כי הם לא שמעו אלא כי סיפרו להם".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רינה
    מיקה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים לא בירך אותך ולא יברך אותך בחיים את אפס עיתונאית של שקל צמודה לאנשי החושך וכך תישארי חשוכת מרפא
    סגור
  • 6.
    רינה יש לה ישבן ענק וראש קטן. בושה. (ל"ת)
    קובי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    בושה לI24 שלוקחים את מכונת הרעל והשנאה-רינה מצליח. (ל"ת)
    בושה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    רינה מסריח!!! (ל"ת)
    נדב 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    את לא שונה משקמה ומכסיף לצרור אותכם בחבילה ולזרוק לקיבי (ל"ת)
    אבי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מצליח. זה מסריח. בקשי סליחה ודי (ל"ת)
    שוקי 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מוזר שאחרי שלושים שנה חומקת למקצוענית מלה כזאת
    טרובדור 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים ומוות ביד הלשון. מי שקורא קלגסים לצעירים המקריבים את חייהם, או מאבדים רגליים, ידיים, עיניים, או לוקים בהלם קרב שיימשך עד סוף חייהם - צריך לשלם את המחיר התקשורתי. זאת לא מלה שברחה בטעות. זה מעיד על עולם חשיבה עמוק. נכון, יש ליקויים ובעיות וחינוך לא תמיד הכי מוצלח, אך כל צבא אחר היה משאיר אחריו מאות אלפי הרוגים ולא מזין אותם במים, דלק, שתיה ומאות משאיות מזון שכולל אפילו קרואסונים. שזה מגוחך.
    סגור