ויראלי

יוצא האח הגדול נפרד בעצב: "הכרתי המון נשים חכמות"

יענקי גולדהבר מסיים תקופה מרגשת באילת: "ורק אתה מבין איך לגשת ללב שלי, לרפא כל כאב שבי ולרפא את הלב. זהו. לילה אחרון באילת, לפחות בתקופה הקרובה, אני גאה להגיד שהצלחתי לשמור על עצמי כמו גדול. הכרתי המון המון אנשים טובים, ונשים חכמות"
מערכת ice | 
יענקי גולדהבר, האח הגדול (צילום רשת 13)
יענקי גולדהבר, מכוכבי העונה הקודמת של האח הגדול ברשת 13, אמר שלום הלילה (אור לחמישי) לעיר אילת בה בילה בשבועיים האחרונים וכתב מילים מרגשות במיוחד על החוויות שעבר בעיר הכי דרומית בישראל.
גולדהבר הסביר: "ורק אתה מבין איך לגשת ללב שלי, לרפא כל כאב שבי ולרפא את הלב. זהו. לילה אחרון באילת, לפחות בתקופה הקרובה, אני גאה להגיד שהצלחתי לשמור על עצמי כמו גדול. הכרתי המון המון אנשים טובים, ונשים חכמות".

לסיום כתב גולדהבר על החוויות שיצר באילת בזמן שהותו כי: "זכיתי לשמח מאות או אולי אלפי אנשים. וזה הדברים הכי טובים שיצאו לי מהשבועיים האלה. אני יודע שאחזור שוב. נתראה".
רק לאחרונה הוא שיתף על כך שהוא מבלה את התקופה הנוכחית באילת והסביר: "כפי שאתם יודעים אני נמצא באילת, הייתי פתאום קצת בבאסה ולא ידעתי מה לעשות". שיתף, "התקשרתי לחבר שתמיד יש לו מילה טובה להגיד, ותמיד יודע להוציא אותי ממצבים לא פשוטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה