ויראלי

עינב בובליל בחשיפה כואבת: "שברו לי את הלב, בגידה אמיתית"

כוכבת "האח הגדול" לשעבר, עינב בובליל, חשפה כי עברה "בגידה": "אכזבה, תסכול, הלם, הכל יחד. הייתי ממש מבואסת ובדאון ועצובה ופגועה". ואיך הצליחה לצאת מזה?
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
אושיית הרשת וכוכבת העונה הראשונה של "האח הגדול", עינב בובליל, העלתה אמש (שלישי) סטורי כואב במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה על "בגידה אמיתית" שחוותה, מבלי לנדב פרטים על האנשים שפגעו בה.
בסטורי שהעלתה סיפרה בובליל: "השבוע קרה לי משהו ששבר לי את הלב ממש אבל. הרגשתי בגידה אמיתית, אכזבה, תסכול, הלם, הכל יחד, והייתי ממש מבואסת ובדאון ועצובה ופגועה. אלי (בעלה של עינב) החזיר אותי למציאות ואמר כמו תמיד את המילים הנכונות".
עינב סיפרה כי בעלה חיזק אותה כשאמר לה: "'עינב זה לא הם, זה הקדוש ברוך הוא. הם רק הצינור וזה מה שהיה צריך לקרות. אוי לך אם תדאגי. זה קרה כי צריך לבוא משהו יותר טוב. תשכחי מזה כלא היה ותפתחי את הלב שלך לדברים אחרים'".
בובליל סיפרה ששוחחה גם עם הרב שלה, שעזר לה מאוד להתמודד: "הוא אמר לי 'השם עשה את זה כדי שיהיה לך יותר טוב. את אישה מבורכת וטובה וככה הקדוש ברוך הוא יגמול לך. אל תפחדי מכלום'. וזהו. מאותה שיחה עם אלי ועם כבוד הרב, עשיתי על זה איקס וזו נחלת העבר עבורי. זה עוד שיעור לחיים. בע"ה פותחת את הלב לדברים עוד יותר טובים עבורי שיגיעו".
לסיום אמרה בובליל: "אני בטוחה שלמלא נשים פה קרו מקרים דומים, אז אני פה כדי לחזק שזה יכול לקרות לכולן ונדע ללמוד מזה לצמוח להתפתח וללמוד ולזכור שרק המשפחה הדם שלך תמיד יהיו איתך ולצדך. מחילה שאני לא יכולה לספר בדיוק מה זה. זה לא תלוי רק בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה