ויראלי

כוכבת "הישרדות" חוטפת מהגולשים: "בסוף הכל יתפוצץ לך בפרצוף"

גל רובין, המנהלת זוגיות צמודה עם מוחמד (מודי) צפורי, סופגת לא מעט ביקורת על הבחירה לחיות את חייה עם גבר ערבי. לאחר שהעלתה סרטון ובו הפגינה בקיאות בשפה הערבית, הופנו אליה שוב קיתונות של אש. "איך רואים שהיא עושה דווקא. משועממת כזאת", כתבו לה. "את חושבת שאת נאורה"
מערכת ice |  2
גל רובין ומודי צפורי (צילום אור גפן)
כוכבת "הישרדות" גל רובין ידועה כמי שמנהלת זוגיות צמודה עם  מחמוד (מודי) צפורי, מה שקומם עליה בעבר לא מעט גולשים. רובין לא נרתעת מהביקורת החריפה נגדה, ונוהגת לשתף בחשבונותיה ברשתות החברתיות תמונות מתוך חייהם המשותפים. הקשר עם צפורי הביא את רובין לגלות בקיאות בשפה הערבית, ועל כך הסערה הבאה.
הקשר החדש של רובין, חרדית לשעבר, ממש לא עבר חלק בגרון, כאשר מאז חשיפת הקשר הזוגי, חווה רובין בריונות ברשתות החברתיות ומקבלת תגובות זועמות ומאיימות מצד עוקבים שפחות אוהבים את הבחירה שלה בבן הזוג. לפי פרסום של יוסיח דלאל בישראל היום, בסרטון שהעלתה רובין לחשבונה באינסטגרם היא תיעדה את עצמה ואת בן זוגה מבלים בחוף הים.
השניים התיישבו ולעיני המצלמות ערכו משחק סימולציה שבמהלכו רובין התקשרה כביכול למסעדת מזון מהיר וביקשה להזמין אוכל הביתה. במהלך השיחה רובין דיברה בשפה הערבית."איך רואים שהיא עושה דווקא. משועממת כזאת", התקוממה עליה אחת המגיבות. "מה את חושבת, שזו גאווה?", שאל אחר. "שאלוהים ייתן לך שכל", "כשתיפרדו יהיו לך הרבה תמונות למחוק", "יופי, עכשיו נשאר לך רק להתאסלם. סמאללה", "גועל נפש", "תצחקי עכשיו, את חושבת שאת נאורה. בסוף הכל יתפוצץ לך בפרצוף".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוסלמית
    מומו 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתתאסלם,העם היהודי לא צריך אותה
    סגור
  • 1.
    גל ומודי
    אכפת לי 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל מי שמחפש את האחר אלו החיימשלהם הם לא היחידים והם ביינתים רק זוג יש מלא שנשואים ויש להם ילדים משותפים.כל אחד והבחירהשלו בחיימשלו.חבל על האנרגיות שלכם לרשום דברים לא טובים...למחשבה
    סגור