תרבות ופנאי

גל רובין על הזוגיות החדשה בחייה: "שנאתי ערבים, זלזלתי במגזר"

גל רובין, כוכבת הריאליטי, החלה בזוגיות עם השחקן מוחמד צפורי, ערבי ישראלי, ומאז היא לא מפסיקה להיות מותקפת ברשתות החברתיות. כעת, רובין, חרדית לשעבר, חושפת את היחס שהיה לה כלפי ערבים בעבר: "היחס שלי כלפי ערבים בעבר היה מאוד אטום ומאוד קיצוני"
מערכת ice | 
גל רובין ומודי צפורי (צילום אור גפן)
גל רובין, כוכב הריאליטי הישראלית בת ה-34 שכיכבה ב"הישרדות" ו"עוד נפגש", החלה לאחרונה בזוגיות עם השחקן מוחמד צפורי, ערבי ישראלי, יוצא התוכנית "בואו לאכול איתי", שעתיד להשתתף בעונה החדשה של "המרוץ למיליון". 
הקשר החדש של רובין, חרדית לשעבר, ממש לא עבר חלק בגרון, כאשר מאז חשיפת הקשר הזוגי, חווה רובין בריונות ברשתות החברתיות ומקבלת תגובות זועמות ומאיימות מצד עוקבים שפחות אוהבים את הבחירה שלה בבן הזוג.
היום (שני) רובין התראיינה ב"פנאי פלוס", שם סיפרה בין היתר על היחס שהיה לה כלפי ערבים בעבר: "אני קצת מתביישת להגיד אבל היחס שלי כלפי ערבים בעבר היה מאוד אטום ומאוד קיצוני ואפילו מזלזלת במגזר. אני שנאתי ערבים. מבחינתי זה היה רק לקנות ירקות וללכת".
כזכור, לאחרונה רובין חשפה דרמה גדולה שהתרחשה לה בנתב"ג, אחרי שטסה יחד עם מוחמד וילדיה לחופשה, אך נקלעה לסיטואציה קשה בשדה התעופה, אחרי שגילתה כי כל ששת ילדיה מעוכבי יציאה מישראל, זאת בעקבות סכסוך בגירושים עם בעלה לשעבר. בסופו של דבר, הוא סידר את העניינים ורובין וצפורי יצאו לחופשה יחד עם ילדיה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה