ויראלי

עינב בובליל מתפוצצת: "הייתי משאירה אותו להתבוסס בדמו, שטן"

הפיגוע האכזרי בחולון גרר תגובות רבות ברחבי הרשת ואחת הבולטות שבהן, הייתה של הכוכבת עינב בובליל, שזעמה על הטיפול במחבל שביצע את הפיגוע
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
אישה בת 66 וגבר בן 50 נרצחו היום (ראשון) בפיגוע הדקירה האכזרי שביצע המחבל, תושב איו"ש שלו אין אישורים מתאימים, בחולון. כזכור, המחבל עבר מספר זירות והצליח, למרבה הצער, לדקור ארבעה בני אדם, שניים שאותם הצליח לרצוח ושניים נוספים אותם פצע באורח קשה ובינוני.
רבים הגיבו בזעם לאירוע הקשה והיו מי ששמו דגש על הדיווח לפיו המחבל קיבל טיפול רפואי בזירה ואף פונה לבית החולים, שם מת מפצעיו. אחת התגובות הבולטות שנצפו ברשת הייתה של הכוכבת עינב בובליל, שזעמה על האירוע.
"איזה בוקר עצוב. מסכנים אנשים מבוגרים שאפילו לא יכלו להגן על עצמם! עונש מוות למחבלים, לילדים שלהם, להורים שלהם, לכולם". כתבה בובליל בסטורי הראשון שהעלתה על הפיגוע האכזרי.
לאחר מכן התייחסה עינב בובליל לעובדה שהמחבל קיבל טיפול רפואי בזירה וכתבה: "עוד לקחו אותו לבית חולים, הייתי משאירה אותו להתבוסס בדמן שטן".
כזכור, לאחרונה חשפה בובליל, במסגרת "שאלות ותשובת" שביצעה בעמוד האינסטגרם שלה בסטורי, כי היא עוכבה במכס בנתב"ג. אחד מהעוקבים שלה שאל אותה: "למה עצרו אותך במכס?". בובליל טענה שנעצרה בשל הפרסום שלה.
כזכור, כך כתבה עינב בובליל על המקרה: "מעריכה כי אני עינב בובליל. ממש חיכו לי שם 3 אנשים ! אמרתי לו בבקשה אתה מוזמן לפתוח את כל המזוודות אבל תדע שלא קניתי כלום מלבד קרמי גוף וקצת זארה.."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה