ויראלי

סטטיק עוצר הכל: "מרגיש לי מנותק לשמוח"

סטטיק העלה סרטון סטורי משלו לאינסטגרם ואמר לעוקבים שלו: "האמת שמחר היה אמור לצאת שיר חדש ואפילו יותר מזה - להתחיל רצף של כמה וכמה שירים חדשים, שלחלקם צילמתי גם קליפים, מרגיש לי מנותק להשמיע לכם שירים שמדברים על מה שאני עובר כשכולנו עוברים יחד משהו גדול והרבה"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
אחרי החדשות הקשות על פיגוע הדקירה הבוקר (ראשון) בחולון, בו נרצחו שני מבוגרים ואחד נפצע בצורה אנושה, הסלבס הגיבו בזעזוע והאמנים מבינים שזה לא בדיוק היום לשיר ולשמוח בו.
גם סטטיק העלה סרטון סטורי משלו לאינסטגרם ואמר לעוקבים שלו: "האמת שמחר היה אמור לצאת שיר חדש ואפילו יותר מזה - להתחיל רצף של כמה וכמה שירים חדשים, שלחלקם צילמתי גם קליפים".

עוד הוא המשיך והסביר: "מרגיש לי מנותק להשמיע לכם שירים שמדברים על מה שאני עובר כשכולנו עוברים יחד משהו גדול והרבה. מרגיש לי מנותק להוציא מוזיקה מרימה כשהבוקר היה פיגוע נוראי בחולון".
הוא גם טען: "מרגיש לי מנותק לשמוח בכוח כשכל הארץ, במיוחד כאן בצפון, במתח ובסטרס. אז השירים יחכו. בואו נתמקד בלחבק אחד את השני. מבטיח שברגע שירגיש נכון - אצלכם" והוסיף אימוג'י כואב.
הדברים שלו מגיעים אחרי שנועה קירל אמרה: "אני גם באה לחזק אתכם ולהגיד לכם שאנחנו ממשיכים, אנחנו נרים את הראש, הם לא יעצרו אותנו ואת השגרה שלנו. הפיגועים נולדו בשביל לעצור אותנו ובשביל שנפחד ואנחנו נעשה בדיוק את ההיפך. אנחנו לא ניתן להם לנצח אותנו, הייתי חייבת להתייחס לזה קודם כל ולפני הכל", סיכמה קירל וניסתה לרומם את רוחם של הצופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה