ויראלי

עם אצבע שבורה ברגל: סטטיק מתכונן להופעה באילת

שבוע סוער היה לסטטיק: אחרי ששבר את האצבע בכף רגלו וגילה כי האקסית שלו המשיכה הלאה, המריא הבוקר סטטיק לאילת, שם יופיע הערב בפני הקהל הרחב. בשעה זו הוא מרים עם אנשי הצוות שלו במסעדה אילתית מקומית
רוני שיינר | 
סטטיק (צילום אינסטגרם)
ביום ראשון האחרון היינו הראשונים לספר לכם שסטטיק שבר את אחת מאצבעות רגלו, לאחר רגע אחד של חוסר ערנות במהלכו בעט בחוזקה במדרגות שבביתו בחיפה. 
סטטיק, שסבל באותם רגעים מכאב עז, מיהר למרכז הרפואי הסמוך לביתו ואחרי סדרת בדיקות וצילומים הגיעה הבשורה: אחת מאצבעות רגליו כאמור נשברה, והוא יאלץ להסתובב חבוש עד להחלמה.
אך הפגיעה הקלה בכנף לא תעצור אותו: היום (חמישי) המריא סטטיק לאילת, להופעה גדולה בפני הקהל הרחב. לאחר שעודכן כי חל עיכוב במועד ההופעה וכי היא נדחית בשעה וחצי בעקבות מכת החום בעיר, שריין לעצמו סטטיק שולחן במסעדה הפופולארית "המחבוא של אדי", שם הוא מבלה ברגעים אלה עם אנשי הצוות שלו. בסרטון שפורסם על ידי אחד מחברי הפמליה באינסטגרם, ניתן לראות את סטטיק וחבריו מרימים לחיים. 
 
סטטיק במסעדת "המחבוא של אדי" באילת
נזכיר, כי אתמול פורסם כי רונה לי שמעון, האקסית של סטטיק ממנה נפרד לפני כחודשיים, המשיכה הלאה וחובקת בן זוג חדש: שרון אדיר (40), אדריכל במקצועו, אב לשתי בנות המתגורר בתל אביב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה