ויראלי

כוכב ארץ נהדרת באירוע מלחיץ: "אמאל'ה איך חירטטתי אותו"

אוראל צברי מצא את עצמו במצב מורכב. בעודו נוסע למלונו, הבחין בדגלי פלסטין מתנופפים לאורך הרחוב. ברגע של תושייה, החליט לפנות לנהג בסלנג צרפתי, מנסה לברר את מיקומם ואת שפתו של הנהג והבין שהוא מסוריה. איך הסתיימה הדרמה?
מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
בלב ברלין, שנראית כמי שעוברת מהפכה מוסלמית אדירה ברחובות, מצא עצמו הקומיקאי וכוכב ארת נהדרת אוראל צברי במצב בלתי צפוי ומרתק. מה שהחל כנסיעת מונית שגרתית הפך במהרה לתרגיל באלתור ודיפלומטיה, כאשר צברי גילה שהוא חוצה שכונה ערבית עם נהג סורי.
צברי, שזכה לאחרונה לתשומת לב רבה בעקבות הודעתו המרגשת על הריונה של אשתו, סיון תם, מצא את עצמו במצב מורכב. בעודו נוסע למלונו, הבחין בדגלי פלסטין מתנופפים לאורך הרחוב. ברגע של תושייה, החליט לפנות לנהג בסלנג צרפתי, מנסה לברר את מיקומם ואת שפתו של הנהג.

הסיטואציה הסוריאליסטית התפתחה כאשר הנהג, בתמימות, חשף את מוצאו הסורי ואת העובדה שהם נמצאים בשכונה ערבית. צברי, שהבין את הרגישות של המצב, החליט להפעיל את כישורי המשחק שלו. בתנועה מהירה, עבר לדבר ערבית שוטפת, ממציא סיפור כיסוי על היותו בן לאם לבנונית המתגורר כיום בצרפת.
 
בשיתוף מרתק של החוויה ברשתות החברתיות, צברי כתב: "כשאתה במונית בחו״ל בתקופה הזו, אמאלה איך חירטטתי אותו". הוא צירף סרטון המתעד את השיחה המפתיעה, מדגים כיצד ניווט בזהירות את השיחה תוך כדי ניסיון להבין את הרקע של הנהג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה