ויראלי

בגיל 41: איתי תורג'מן כרע ברך והציע נישואין

השחקן הציע לבת זוגו טליה מזוז נישואים. אשתו לעתיד היא מדריכת פילאטיס מהרצליה, שאותה הכיר לפני כשנה ומאז הם יחד.  הם שומרים על מערכת היחסים מתחת לראדר ולא מעלים תמונות יחד
מערכת ice | 
איתי תורגמן רץ מרתון (צילום איתי תורגמן)
אחרי שלא היה יותר מדי בכותרות לאחרונה, על פי פרסום ראשון של כתב 'ישראל היום' ערן סויסה, השחקן וכוכב הקולנוע איתי תורג׳מן הציע נישואים לבת זוגו וזאת אחרי כשנה של זוגיות שלא כל כך ראתה אור זרקורים.
 
השחקן, 41, כרע ברך והציע לבת זוגו טליה מזוז נישואים. "מזוז ותורג׳מן, מדריכת פילאטיס מהרצליה, הכירו לפני כשנה ומאז הם יחד.  הם שומרים על מערכת היחסים מתחת לראדר ולא מעלים תמונות יחד. מזל טוב"
בפעם האחרונה שהיה בכותרות, תורג'מן הולך הוביל את נבחרת ארגון שלוה למרתון, אשר תמנה 60 רצות ורצים מכלל המגזרים והאוכלוסיות בישראל וכל המשתתפים רצו למען ילדי שלוה, שכן מדובר באלפי ילדים עם מוגבלויות שמטופלים ומשתתפים בתכניות השונות של הארגון מגיל לידה ועד בגרות, כולל.


עו"ד איתמר שבח, משנה למנכ"ל ארגון שלוה, אשר ירוץ במרתון יחד עם הנבחרת, אמר "אנחנו שמחים שאיתי מצטרף ומוביל את הנבחרת, מלאי התרגשות לקראת האתגר הגדול, גאים ברצים ומוקירים תודה לשותפים. זה מדהים עבורנו לראות קבוצה גדולה כל-כך של רצות ורצים ישראלים שמוציאים מעצמם את המקסימום למען ילדי שלוה ומגייסים תרומות משמעותיות לסייע לקידומם ושילובם בחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה