ויראלי

בגיל 55: מגיש קשת 12 התחתן, מי כיבד ושם צ'ק?

יואב לימור נישא לבחירת ליבו קרן מצקין ורשימת האורחים הייתה מרשימה במיוחד, וכללה שמות בולטים מעולם התקשורת והבידור. בין הנוכחים נצפו לירון זייד, דין פישר, וכמובן - גלית גוטמן, שותפתו של לימור להנחיה וחברתו הקרובה. מי עוד הגיעו?
מערכת ice |  1
יואב לימור וגלית גוטמן (צילום מסך קשת 12)
אמש (שישי) התקיים אירוע שהפך במהרה לאחד המדוברים בתעשיית התקשורת הישראלית - חתונתם של העיתונאי והמגיש של קשת 12 יואב לימור ובת זוגו, יזמית הנדל"ן קרן מצקין. האירוע המרגש התקיים ב"חוות רונית", כשהוא מושך אליו שורה ארוכה של כוכבי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים מובילים.
הטקס עצמו היה רווי רגש ומוזיקה, כאשר דני בסן ודני רובס ליוו את הזוג לחופה בביצוע מרגש לשיר "יש לך אותי" של יזהר אשדות. הבחירה המוזיקלית שיקפה את הרומנטיקה והחיבור העמוק בין בני הזוג, שהכירו לפני כשנה וחצי דרך חברים משותפים.

רשימת האורחים הייתה מרשימה במיוחד, וכללה שמות בולטים מעולם התקשורת והבידור. בין הנוכחים נצפו לירון זייד, דין פישר, וכמובן - גלית גוטמן, שותפתו של לימור להנחיה וחברתו הקרובה. נוכחותם של אישים אלה הדגישה את מעמדו של לימור בתעשייה ואת הקשרים החמים שיצר לאורך הקריירה המפוארת שלו.
האווירה באירוע הייתה חגיגית במיוחד, עם הופעות של אמנים מובילים כמו שמעון בוסקילה ועינת שרוף, שהרקידה את האורחים. נוכחותם של אנשי יח"צ בולטים כמו רני רהב ואשתו הילה, לצד עוד חברה מקשת 12 נסלי ברדה.
לימור, גרוש ואב לשלושה, ומצקין, גרושה ואם לשניים, מצאו זה בזו אהבה חדשה ומרעננת. ההצעה הרומנטית של לימור בינואר האחרון הייתה השיא של מערכת היחסים שלהם, והובילה לחתונה המרגשת אמש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב אחלה יואב לימור (ל"ת)
    להרבה שנות זוגיות 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור