ויראלי

גרושתו של אייל גולן הושפלה ועלתה להתקפה: "כל תגובה רעה, תחסם"

לאחר שטענה כי ניהול נכון של הזמן מעניק חיים מלאים, היו מי שכתבו לה גם: ״כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמך את צריכה מזונות של 15,000 שקל בחודש״, או לחלופין: ״לא ראיתי בן אדם מנותק כמוך מהמציאות, בייביסיטר, מטפלות צמודות, את משווה את עצמך לאחרות״ ואיך היא הגיבה?
מערכת ice |  5
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג הצליחה לעורר סערה בקרב העוקבות שלה עם סרטון שנועד לחלוק את מחשבותיה ‏על ניהול נכון של קריירה לעומת המשפחה. משפט אחד שלה גרם לכל התסיסה.
גרינברג אמרה: ״הכל אפשרי אם רק תבחרי לראות קודם את עצמך״. העוקבות שלא לא ממש השתכנעו והחלה לצאת נגדה בצורה חריפה ביותר. אחת העוקבות כתבה לה: "כשיש לך בייביסיטר 24/7, בטח שיהיה לך זמן לעצמך״.

אחרת פנתה אליה במילים נוקבות לא פחות כשהסבירה: ״החיים שלך דבש, לא של כולם. לי אין משפחה, יש לי ארבעה ילדים ובהם ילד אוטיסט ואני מתמודדת עם מגבלה בריאותית, אז בבקשה ממך״.
היו מי שכתבו לה גם: ״כדי להיות הגרסה הכי טובה של עצמך את צריכה מזונות של 15,000 שקל בחודש״, או לחלופין: ״לא ראיתי בן אדם מנותק כמוך מהמציאות, בייביסיטר, מטפלות צמודות, את משווה את עצמך לאחרות״, אחת נוספת הטיחה בה: ״אל תהיי גיבורה על אחרות, לפני שאת מרימה לעצמך אל תורידי מאחרות״.
גרינברג שקראה זאת הגיבה: "אפס סבלנות לשנאת חינם בדף שלי, כל תגובה רעה של מישהי שרע לה, תיחסם, מי שמעזה לכתוב על אישה אחרת דברים שפלים ומורידים לא יכולה להיות חלק מהקהילה האיכותית שלי פה"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גרינבורכ
    קלודין 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צרות של טיפשים
    סגור
  • 4.
    איזה קהילה בדיוק חחחח (ל"ת)
    מנש 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    איכותית
    גוד 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את באמת חושבת שהקהילה שלך איכותית התגובות שקיבלת מראות תת רמה תתקדמי חמודה את לא מודעת כניראה כמה קושיים יש לאימהות חד הוריות במקום לחסום תתענייני מי הקהילה שלך
    סגור
  • 2.
    כסף
    אנטון 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רצתה כסף מטמני מכוער כיבלת מה שמגיעה לך
    סגור
  • 1.
    לכי לעזעזל יבהמה ננעלת על התימני כפרויקט
    אליס 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    בחורה כףכף. ! אותי את לא יכולה לחסום יאפסה באת מחור ת.ח.ת על מי את עושה פוזה החיים שלך גמורים רק אידיוט יכול להיות איתך ימעפנה
    סגור