ויראלי

טילטיל במסר לחברו שנרצח: "כל מי שפגע בך ישלם ביוקר"

טילטיל הקדיש הבוקר את חיסולו הטרי של איסמעיל הנייה לחבר הילדות שלו חנן יבלונקה, שנרצח ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה, והושבה חודשים לאחר מכן במבצע צבאי. "מי שרצח אותך ב- 7 באוקטובר, סגרנו איתו חשבון", כתב 
רוני שיינר | 
טילטיל (צילום צילום מסך אינסטגרם)

טילטיל, יוצא התוכנית "הישרדות", השתתף בחודש מאי האחרון במסע הלוויה של חבר הילדות שלו, חנן יבלונקה ז"ל, שנרצח בעת שברח מהמסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. גופתו של יבלונקה נחטפה לעזה, והושבה חזרה ארצה על ידי חיילי צה"ל שבעה חודשים לאחר מכן, לצד גופות של חטופים נוספים. 

הבוקר (רביעי), כתב טילטיל טקסט מרגש לחברו, והקדיש לו את החיסול הטרי של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, איסמעיל הנייה, שנהרג בהתנקשות בטהרן. 
"חנן יבלונקה אח שלי היקר", כתב טילטיל. "אתה עכשיו בשמיים למעלה, ורציתי לספר לך שמי שרצח אותך ב- 7 באוקטובר, סגרנו איתו חשבון והפצצנו אותו ואת אמאאא שלו ועוד בטהרן, והוא כבר לא בעולם שלנו. רק שתדע שצה"ל ממשיך בכל הכוח לחסל את כל המנהיגים שלהם, הבא בתור זה יחיא סינוואר. חנן, כל מי שפגע בך ישלם ביוקר וחזק מאוד. תשמור עלינו מלמעלה, אנחנו אוהבים אותך ולעולם לא שוכחים אותך". 
משעות הבוקר המוקדמות, כוכבי הביצה חוגגים ברשתות החברתיות את חיסולו של הנייה. הזמר חנן בן ארי כתב: "לא מפסיק לבכות מהבוקר. בכי שהיה תקוע הרבה זמן. תודה לכם לוחמי העל שלעולם לא נכיר, הענקתם לנו רגע קטן של צדק". 
רותם ישראל כתבה: "לצד השמחה הגדולה ותחושת הגאווה על החיסול, לא יכולה להפסיק לחשוב על החטופים והמשפחות שלהם הבוקר. מה עובר עליהם? מה הם מרגישים? הלוואי והחיסול הזה יקדם עסקה ולא ירחיק אותה. הלוואי". 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה