ויראלי

ניקול ראידמן: "גזר דין מוות לכולם, לכל המחבלים"

ניקול ראידמן מגיבה למעצר של חיילי המילואים החשודים בהתעללות במחבל: "הם אנסו, כרתו ראשים, רצחו בברוטליות, שרפו משפחות שלמות. שיתביישו כל אותם יפי נפש שמעיזים לשפוט חיילים על קצת 'צדק'"
רוני שיינר |  1
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אמש פרצו מהומות שנמשכו שעות רבות בבסיס שדה תימן, בעקבות מעצרם של חיילי מילואים שחשודים בהתעללות מינית במחבל חמאס. הסערה סביב הנושא הגיעה גם לרשתות החברתיות.
"מוות למחבלים", כתבה ניקול ראידמן. "למה בכלל לכלוא אותם? למה? חיות תת אדם. לא יודעת מה קרה שם בדיוק, אבל לשפוט חיילי מילואים שנותנים את החיים שלהם ומאבדים חברים על זה שלאיזה רוצח הכניסו קצת מכות? אין הצדקה בשום מדינה מתוקנת". 
ראידמן המשיכה וכתבה: "הם אנסו, כרתו ראשים, רצחו בברוטליות אכזרית תינוקות וילדים, נשים, גברים ומבוגרים. שרפו משפחות שלמות. ואנחנו? צריכים לשמור עליהם בכפפות משי? גזר דין מוות לכולם, לכל המחבלים. שיתביישו כל אותם יפי נפש שמעיזים לשפוט חיילים על קצת "צדק". 

הסטורי שפרסמה ניקול ראידמן (אינסטגרם)
כזכור, אמש הותקף באותה הפגנה כתב חדשות 12, אורי איזק, שהגיע לסקר את ההתרחשויות עבור חברת החדשות. הנוכחים הטיחו בו קללות ולאחר מכן איזק נדחף על ידי ההמון הזועם שדרש ממנו לעזוב מיידית את המקום. 
זמן קצר לאחר התקיפה, שיתף איזק בשידור, כשהוא עדיין בסערת רגשות: "התחילו לדחוף אותי ואת הצלם, לשפוך מים, להעיף את המצלמות. אני לוחם מילואים. חמישה חודשים הייתי ברצועת עזה, סיכנתי את החיים שלי, אף אחד לא יבוא ויגיד לי אם אני חמאס או לא חמאס, ציוני או לא ציוני".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחבלי נוחבה
    מיכל 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת ניהול. עונש מוות למחבלים נוחבה אכזריות ברוטליות . תיארה מספיק.
    סגור