ויראלי

הזמר האהוב בווידוי מצמרר: "הימים שלי ספורים, לא מפחד מהמוות"

בראיון בבריטניה, רוד סטיוארט אמר בין היתר כי: "אני יודע שהימים שלי ספורים, אבל אני לא מפחד מהמוות. כולנו חייבים לחלוף בשלב מסוים, כולנו באותה סירה. אני חושב שיש לי עוד איזה 15 שנים. אני יכול לעשות את זה בקלות אחי, בקלות"
מערכת ice |  1
זמר השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
אחד הכוכבים הגדולים בעולם, רוד סטיוארט, מבין כי שעתו היפה כבר מאחוריו ובראיון ל"סאן" הבריטי הוא סיפר בגילוי לב שהוא חושש שהוא בדרך הבטוחה לסיים את חייו, בווידוי מצמרר הוא מדבר על המוות המתקרב.
סטיוארט אמר בין היתר בראיון כי: "אני יודע שהימים שלי ספורים, אבל אני לא מפחד מהמוות. כולנו חייבים לחלוף בשלב מסוים, כולנו באותה סירה. אני חושב שיש לי עוד איזה 15 שנים. אני יכול לעשות את זה בקלות אחי, בקלות".

עוד המשיך: אבל זה לא כמו שנות השבעים והשמונים. אני לא יכול להישאר ער כל הלילה, להשתכר ולהתחרפן ועדיין לשמור על הקול שלי. אני צריך לשמור על הקול לפני ואחרי כל הופעה. ככל שאתה מזדקן ככה אתה חייב להיזהר, וצריך לשתות הרבה מים. אבל לא רק מים. אנחנו משתגעים אחרי כל הופעה. אני מכריח אותם לשתות".
יש לציין כי סטיוארט שמתקרב לגיל 80, נחשב לאחד האמנים הכי מצליחים ומוערכים בעולם אי פעם כאשר מכר בחייו כ-120 מיליון אלבומים ברחבי העולם. "היו לי חיים טובים, נהניתי מהם, אני לא מבקש עוד הרבה. רק בריאות טובה לי ולילדים שלי, ואושר... ושסלטיק (קבוצת הכדורגל) תצליח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולחשוב!!!!
    אנצי! 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכמו חוליו איגלסיאס בעברו היה שחקן כדורגל ועולם המוזיקה הרוויח!!!!
    סגור