ויראלי

יוסף חדאד חוגג ברשת: "רואים את הבכיין הזה? איזו קארמה"

המשלחת הישראלית לאולימפיאדה בפריז מעוררת סערה רבה ואמוציות רבות יוצאת ממי שרואה את האירועים הפחות יפים בתחרות, שנגועים באנטישמיות מובהקת. יוסף חדאד ציין את אחד הספורטאים שנהג כך, ולאחר מכן קיבל את שלו. "איזו קארמה", כתב חדאד
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אירועים מצערים ומכוערים רבים קורים לצערנו בכל הקשור לנבחרות ישראל בתחרויות ספורט שונות, וכמובן זו שנחשבת לגדולה בעולם ומתקיימת כעת בפריז, האולימפיאדה. 
אחד מהאירועים הללו קרה ממש היום (ראשון), כאשר בתחרות הג'ודו אחד ממתחריו של הישראלי ברוך שמאילוב, סירב ללחוץ את ידו בסיום הדו-קרב ביניהם, שהסתיים בניצחון שלו על הישראלי.
אושיית הרשת ואחד מפעילי ההסברה המוכרים והמשפיעים ביותר בישראל, ואולי הבולט שבהם, יוסף חדאד, התייחס לאירוע בפוסט שפרסם באינסטגרם, אך גם התייחס למה שקרה לאותו מתחרה, העונה לשם נוראלי אמומאלי, לאחר הקרב עם שמאילוב.
לצד תמונת הספורטאי הפצוע שפרסם, כתב: "אתם רואים את הג'ודוקא הבכיין הזה? קוראים לו נוראלי אמומאלי... כמה דקות קודם הוא התחרה בברוך שמאילוב הישראלי ואחרי שניצח סירב ללחוץ לו את היד וחגג בהתרסה תוך קריאות "אללה אכבר"..."

"בקרב שאחרי זה פרק את הכתף וסיים בוכה על המזרון... איזו קארמה! ועוד קוראים לו נוראלי... זה לא נורא, נוראלי, זה סופו של כל אנטי ישראלי אידיוט". הוסיף חדאד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוסף , יא מלך (ל"ת)
    אאא 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור