ויראלי

היום שאחרי נאדי באדי: שיתוף הפעולה המסקרן נחשף

פרסום ראשון: אחרי שיתוף הפעולה המוצלח עם אגם בוחבוט לשיר "נאדי באדי", שחר טבוך הקליט דואט חדש עם מרגלית צנעני. בחמישי האחרון הם צילמו קליפ משותף, כשלצידם ידוענים נוספים, ביניהם יובל סגל וטליה עובדיה  
רוני שיינר | 
מרגול בקליפ של שחר טבוך (צילום אינסטגרם)

בחמישי האחרון, בשקט בשקט ומתחת לרדאר, צילם הזמר והשחקן שחר טבוך קליפ לדואט החדש שלו עם הזמרת מרגלית צנעני, שהוקלט לאחרונה.  

מלבד טבוך וצנעני, שמגלמת בקליפ את אמא שלו, לקחו חלק בצילומים ידוענים נוספים, כמו השחקן יובל סגל (שמגלם בקליפ את אביו של טבוך) וכוכבת "האח הגדול" טליה עובדיה. כל המשתתפים התבקשו לשמור על סודיות ומסתורין, אך חלקם לא התאפקו וכיאה לרוח התקופה, פרסמו רמזים בסטוריז שלהם. 
טבוך שיתף תמונה שלו מסט הצילומים וכתב: "אתמול צילמתי קלים ראשון מאז נאדי באדי. עוד בהלם ומרוגש מכל החוויה. מקווה שתהנו מהשיר הזה בעזרת השם". 

הסטורי שפרסם שחר טבוך (אינסטגרם)
"אל תשאלו שאלות לא תשמעו שקרים", כתבה עובדיה והוסיפה: "אבל רק אגיד שממש בא לי שתראו את מה שצילמנו היום". 
 

משתעשעות בסט הצילומים. מרגלית צנעני וטליה עובדיה (אינסטגרם)

השיר ייכנס לנעליים גדולות: הדואט הקודם של טבוך, "נאדי באדי", אותו הקליט עם אגם בוחבוט ונכלל באלבום הבכורה שלו "היי, זה שחר", הפך ללהיט ענק וצבר מיליוני צפיות בטיקטוק וביוטיוב. 
נזכיר, כי טבוך התפרסם לראשונה כשביצע את "יואב", שיר שכתב על שברון הלב שלו, באודישן לתוכנית "הכוכב הבא". מאז, בנוסף למוזיקה הוא התנסה בתחומים נוספים כמו תפקידי משחק וקריירה בטיקטוק. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה