ויראלי

דידי הררי זומן לשיחת אזהרה: טענות על התנהגות בלתי הולמת

ארבעה חודשים אחרי שמונה לתפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב, דידי הררי זומן לשיחת אזהרה בנוכחות נציגי הנהלת התחנה, כך מפרסם היום העיתונאי רן בוקר. לפי גורמים, הוגשו תלונות מצד עובדים על תפקודו של הררי, ועל התנהגות שאינה הולמת
רוני שיינר |  6
דידי הררי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
דידי הררי זומן לשיחת אזהרה בתחנת רדיו תל אביב, ארבעה חודשים בלבד אחרי שמונה לתפקיד המנכ"ל, כך מפרסם היום העיתונאי רן בוקר מאתר Ynet. לפי גורמים המעורים בפרטים, שיחת האזהרה שנערכה להררי על ידי נציגי ההנהלה באה בעקבות תלונות מהעובדים על אופן תפקודו והתנהגות שאינה הולמת. 
מטעמו של הררי מסרו בתגובה לפניית ynet: "הנושא היה בבירור ונבדק בצורה מעמיקה. דידי הררי לקח את הנושא לתשומת ליבו". מרדיו תל אביב לא נמסרה תגובה. 
נזכיר, כי הררי החל את עבודתו ברדיו תל אביב אחרי שעזב את התחנה המתחרה, רדיו ללא הפסקה 103FM, בה שידר את תוכניתו הפופלארית "דידי לוקאלי" שהוקפאה מאז ה-7 באוקטובר, ללא כל צפי לחזרה. 
במהלך ראיון ששודר בסוף חודש מאי במהדורת החדשות ברשת 13, שיתף הררי באחורי הקלעים של ההחלטה לעזוב את התחנה עימה היה מזוהה במשך כמעט 30 שנה: "הרדיו החליט לצאת לחל"ת בתקופה של המלחמה שזו החלטה מוזרה, כי בכל תקופת המלחמה המשכתי לשדר לרדיו דרום, לרדיו קול הים האדום, לחיילים, לחטופים. היה כל כך חשוב שיש איזה קול שמדבר אליהם, וגם אמרו את זה, חטופים שיצאו מעזה אמרו ששמעו אותי שם". 
דידי המשיך ושיתף: "אני לא הייתי מוכן, אז הבנתי שאני צריך לעשות את חישוב דרכי מחדש אחרי 29 שנים. פשוט הודעתי להם שאני מרגיש מיותר שם, ובאווירה הזו עזבתי. כשאמרתי להם 'אני רוצה לבוא לאסוף את הדברים שלי', אמרו לי 'תבוא בלילה. כדי שלא תפגוש את העובדים, תבוא בלילה'. אמרתי להם אני לא גנב, אני לא בא בלילה. אני בא ביום. אתם לא רוצים, תביאו משטרה". 
אתה נשמע פגוע, אמרה המגישה. "ברור", השיב דידי. "אתה נמצא במקום שהוא בית שלך 29 שנים ואתה חלק מאלה שבנו את הבית הזה, אחד מאבני היסוד בבית הזה, אז אתה מצפה ליחס קצת אחר". 
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    דידי
    אבי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכח מאין הגיע למקום אך יזכור אך יצאה
    סגור
  • 5.
    הררי
    ציפי 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כל כך מעניין הררי ?העיקר למלא את הדפים?
    סגור
  • 4.
    גם לפני 30 שנה הטריד מינית
    אלונה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סדרתי
    סגור
  • 3.
    אף פעם לא סבלתי אותך מתנשא ו שחצן
    בניה 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איכס
    סגור
  • 2.
    זקן חרמן
    יום 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מי סובל אותו
    סגור
  • 1.
    ימני מידי
    נתי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הדעות של דידי לא מתאימות לרדיו תל אביב והם יעשו הכל על מנת שלא ישאר ...
    סגור