ויראלי

אביבית בר זוהר על נתניהו: "מושפל על בסיס יום יומי"

אביבית בר זוהר מרימה לנתניהו אחרי נאומו בקונגרס האמריקאי, ומבקרת את יחס אזרחי ישראל כלפיו: "כמה סבל אתה עובר מהעם שלנו, כמה השפלות, כמה איומים על חייך, כמה זלזול ושנאה. ובכל זאת אתה פה במשימת חייך, להיות המנהיג של העם היהודי"
רוני שיינר | 
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
אביבית בר זוהר, יוצאת "האח הגדול", הקדישה אמש סדרת סטוריז לראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר נאומו בקונגרס האמריקאי, במסגרתם האשימה את אזרחי ישראל כי הם משפילים ומבזים אותו. 
תחילה, בר זוהר שיתפה פרסום של ערוץ "עכשיו 14" בו נכתב: "לקול מחיאות כפיים סוערות: רה"מ בנימין נתניהו נכנס לאולם הקונגרס". על כך כתבה: "כמה אהבה והערכה בנימין נתניהו אתה מקבל כשאתה נמצא במקום שבו מעריכים אותך... ובמקום שלא... כמו פה בישראל... אתה מושפל על בסיס יום יומי". בר זוהר הוסיפה והדגימה כיצד מחיר וערך של בקבוק מים עולה כאשר הוא נמכר במקומות שונים. 
בר זוהר המשיכה והחמיאה לנתניהו, תוך שהיא מנצלת הזדמנות לעקוץ את ראש האופוזיציה, יאיר לפיד: "נאום חד, אינטיליגנטי, מלווה בהומור וציניות לגבי המפגינים... שפת גוף משדרת ביטחון, בלי מצמוץ קל בעין, בלי גמגומים של יאיר לפיד". 
"כוחות על של גיבור!", הוסיפה "כמה סבל אתה עובר מהעם שלנו, כמה השפלות, אתה והמשפחה שלך, כמה איומים על חייך. כמה שלטים מחפירים באיילון, כמה זלזול ושנאה. ובכל זאת אתה פה במשימת חייך, להיות המנהיג של העם היהודי". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה