ויראלי

הראל סקעת מרים לנתניהו: "ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך"

הראל סקעת הביע תמיכה בראש הממשלה, לאחר נאומו בקונגרס האמריקאי: "זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות, מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות". ליאור סושרד כתב: "שאפו על הנאום, אבל עכשיו הגיע הזמן למעשים"
רוני שיינר | 
הראל סקעת (צילום אינסטגרם)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם אמש בקונגרס האמריקאי. נאומו עורר כצפוי שיח גדול ברשת וקיבל תגובות רבות, חלקן מחבקות וחלקן מלוות בביקורת, בעיקר סביב מה שלא נאמר על ידו (עסקת חטופים, למשל). 
הראל סקעת, שבעלו עידן רול מכהן כחבר כנסת מטעם מפלגת "יש עתיד", תמך בנתניהו וכתב: "הצלחתו הצלחתינו. אין מה לומר. נאום מדהים והיסטורי. הסברה עמוקה וחכמה. דיבור ישיר ולא מתנצל. מול כל העולם. זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות, מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. אני מקווה שהנאום היפה הזה לקול התשואות, נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל. מר בנג'מין נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה במהרה. ההגה בידיים שלך. ואין נהג כמוך". 
 
הסטורי שפרסם הראל סקעת (אינסטגרם)
ליאור סושרד לעומתו, פחות שיבח את נתניהו: "שאפו על הנאום. אבל עכשיו הגיע הזמן למעשים. דיבורים, מרשימים ככל שיהיו, זה כבר לא מספיק. זה הזמן להתקדם לעסקה ולהחזיר את החטופים שלנו". 

הסטורי שפרסם ליאור סושרד (אינסטגרם)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה