ויראלי

שבר את הכוס: איש העסקים והרווק המבוקש נישא לבת זוגו

עו"ד יואב פלאטו שרון, בנו של איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר שמואל פלאטו שרון, נישא אמש לבת זוגו בשנים האחרונות, אילונה מילנו. החופה התקיימה על גג מלון יוקרה, מול חוף הים של תל אביב | בלעדי
רוני שיינר | 
יואב פלאטו שרון ואילונה מילנו (צילום אינסטגרם)
עורך הדין ואיש העסקים יואב פלאטו שרון (45), בנם של אנט ושל איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר שמואל פלאטו- שרון ז"ל, נישא אמש לבת זוגו בשנים האחרונות, אילונה מילנו. האירוע התקיים מול מאות מוזמנים, על גג מלון "הילטון", מול חוף הים של תל אביב. 
הזוגיות בין השניים נשמרה במהלך השנים תחת הרדאר התקשורתי. עבור מקורביו של פלאטו- שרון, החתונה הייתה בהפתעה, מאחר והוא ארגן את האירוע תוך חודש אחד בלבד: הצעת הנישואין התרחשה בחודש שעבר, יוני, בו מציינים שניהם את יום הולדתם. מילנו צעדה לחופה כשהיא נמצאת בחודשי היריון מתקדמים. 
 
יואב פלאטו שרון ואילונה מילנו (אינסטגרם)
פלאטו-שרון ומילנו מתגוררים בדירתו שבהרצליה פיתוח. המשך שניםם רבות נחשב פלאטו שרון לרווק מבוקש. הוא גם היה הבן המועדף של אביו, שמואל פלאטו שרון, שנפטר בדצמבר 2018, כשהוא בן 88. בשנים האחרונות יואב ניהל קרב ירושה מול רעייתו השלישית ומזכירתו המיתולוגית של אביו, קלרה חורי, שקיבלה במסגרת הצוואה ירושה של מיליוני שקלים, ודרשה בנוסף לכך גם חלק מדיזינגוף סנטר.

החופה על גג מלון הילטון בתל אביב (אינסטגרם) 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה