ויראלי

הפתיע את כולם: איש העסקים והרווק המבוקש מתחתן הערב

עו"ד יואב פלאטו-שרון, בנו של שמואל פלאטו- שרון ז"ל, יינשא הערב (שני) לזוגתו, אילונה מילנו. השניים הספיקו להיות מאורסים חודש אחד בלבד, והערב כבר יעמדו תחת החופה במלון הילטון בתל אביב | בלעדי
רוני שיינר | 
יואב פלאטו שרון ואילונה מילנו (צילום פייסבוק)
אתמול פרסמנו כי עורך הדין ואיש העסקים יואב פלאטו-שרון (45), בנם של אנט ושל איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר שמואל פלאטו- שרון ז"ל, יינשא לבת זוגו במלון "הילטון" בתל אביב, לפי פרסום ראשון של העיתונאית ליאורה גולדנברג- שטרן. 
כעת אנו חושפים בבלעדיות את הפרטים: הכלה זוהי אילונה מילנו, זוגתו של פלאטו-שרון בשנים האחרונות, העובדת באחד מארבעת התאגידים הגדולים בעולם לראיית חשבון. השניים שמרו על הזוגיות מתחת לרדאר התקשורתי. החתונה תתקיים הערב, ומדובר בחתונה בהפתעה עבור מקורביו של פלאטו- שרון, שארגן את האירוע תוך חודש אחד בלבד: הצעת הנישואין הגיעה בחודש שעבר, יוני, בו מציינים שניהם את יום הולדתם. אתמול הצטלמו השניים לתמונות המסורתיות של חתן- כלה. 

יואב פלאטו- שרון ואילונה מילנו (פייסבוק)
פלאטו-שרון ומילנו מתגוררים בדירתו שבהרצליה פיתוח. פלאטו שרון נחשב לרווק מבוקש במשך שנים רבות, וגם לבן המועדף של אביו, שנפטר בדצמבר 2018, כשהוא בן 88. בשנים האחרונות יואב ניהל קרב ירושה מול רעייתו השלישית ומזכירתו המיתולוגית של אביו, קלרה חורי, שקיבלה במסגרת הצוואה ירושה של מיליוני שקלים, ודרשה בנוסף לכך גם חלק מדיזינגוף סנטר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה