ויראלי

יצא מהשוק: בנו של שמואל פלאטו- שרון התארס

עו"ד יואב פלאטו-שרון, בנו של איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר שמואל פלאטו-שרון ז"ל, התארס לבת זוגו. יואב נחשב במשך שנים לרווק מבוקש, והיה הבן המועדף של אביו  
רוני שיינר |  1
יואב פלאטו שרון (צילום פייסבוק)
עורך הדין ואיש העסקים יואב פלאטו- שרון (45), בנם של אנט ושל איש העסקים וחבר הכנסת לשעבר שמואל פלאטו- שרון ז"ל, יינשא בקרוב לבת זוגו באולם האירועים של מלון "הילטון" בתל אביב, כך פרסמה העיתונאית ליאורה גולדנברג- שטרן. 
פלאטו-שרון מתגורר בהרצליה פיתוח. הוא נחשב לרווק מבוקש במשך שנים רבות, וגם לבן המועדף של אביו, שנפטר בדצמבר 2018, כשהוא בן 88. בשנים האחרונות יואב ניהל קרב ירושה מול רעייתו השלישית ומזכירתו המיתולוגית של אביו, קלרה חורי, שקיבלה במסגרת הצוואה ירושה של מיליוני שקלים, ודרשה בנוסף לכך גם חלק מדיזינגוף סנטר. 
האחוזה של שמואל פלאטו-שרון בסביון נמכרה לפני שנתיים לאיש עסקים שבחר להישאר בעילום שם, תמורת 34 מיליון ש"ח. זאת, לאחר שעמדה מיותמת במשך מעל ל-8 שנים. באחוזה, המשתרעת על פני שטח של 10 דונם הכולל גם בריכה ומגרש טניס, צולמו סרטים מפורסמים כמו "מיליונר בצרות" ו"אבא גנוב".  
בשנת 2008 התראיין שמואל פלאטו- שרון על זוגיות ושיתף: "אני אומר ליואב שבכל זוג בעולם, תמיד יש אחד שישן יותר טוב מהשני. אני תמיד אומר לו, תארגן את החיים שלך כך שאתה תהייה מי שישן יותר טוב". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל שרון מיתחתן
    חח 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיתחתן ב גיל. 45 סוף סוףאבא סידר אותו טוב
    סגור