ויראלי

ינון מגל מצהיר בשידור חי: "זה מתחיל להלחיץ אותי"

בצל המאבק שלו בבנק לאומי, מגל טען בפטריוטים: "האמת היא שקיבלתי הודעה ממישהו שאמר לי שהוא רוצה לעבור, אבל הוא במינוס 96 שקלים, ביקש שאעביר לו בבית והוא יעבור בנק, זה רציני אלו הודעות שאני מקבל". מגל המשיך: "הקטע הוא שהיום אני שוכב במיטה ועוקב אחרי הודעות ואני רואה את ההודעות הפסיכיות וזה מתחיל להלחיץ אותי"
מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום ויקיפדיה/ סטודיו תומאס תומר שלום)
בצל הסערה סביבו וסביב ההדחה שלו מתכניתו ב-103FM לכאורה בשל לחץ שהפעילו בבנק לאומי, אותם הוא מבקש להחרים בשל אי פרסום הקמפיין שלהם בערוץ 14, ינון מגל פתח אמש (שני) את 'הפטריוטים' עם התייחסות לנושא.
בפתח התכנית הפעם, מגל התייחס לבלאגן סביב טיסת כנף ציון: "אני רוצה להודיע לכם הודעה דרמטית, השמאל קרס, השמאל קרס. הטיסה בכנף ציון והתמונה עם הכובע גמרה את האירוע, אין יותר שמאל פתאום התחילו 'בה בה'. ברשות השנייה חשבו שיגידו לי שאסור ללכת כי אני עושה פרסומת כי עבדו עליי, ממשיכים עד הניצחון המוחלט".

כשהציג את יותם זמרי, התייחס גם לבלגן שלו מול בנק לאומי, כשהפאנליסט אמר לו: "כל המאבק שאתה מנהל, אתה מעלה הרבה תמונות של יתרות, מיליון או 2 מיליון בעו"ש אתה גומר אותנו, אתם גורם לאנשים לדפוק את הראש בקיר מה הם לא עושים, תשלח קצת מינוסים".
על כך השיב מגל: "האמת היא שקיבלתי הודעה ממישהו שאמר לי שהוא רוצה לעבור, אבל הוא במינוס 96 שקלים, ביקש שאעביר לו בבית והוא יעבור בנק, זה רציני אלו הודעות שאני מקבל". מגל המשיך: "הקטע הוא שהיום אני שוכב במיטה ועוקב אחרי הודעות ואני רואה את ההודעות הפסיכיות וזה מתחיל להלחיץ אותי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מישהו מבין מה הוא מנסה לומר?
    פרסיפל 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בירבורים של משתמש קשה
    סגור
  • 3.
    תגובה
    Rtc 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ינון אתה גדול . עושה להם בית ספר .העם אוהב אותך . ימותו הקנאים
    סגור
  • 2.
    גם אתה מלחיץ אותנו ,גן אתה קצת פסיכי (ל"ת)
    מורדי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    ילד מסכן
    ביבי 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לרחם עליו
    סגור