ויראלי

נועה ארגמני נפרדת בכאב: "לא הצלחתי לשמור עלייך"

נועה ארגמני, ששוחררה משבי החמאס אחרי 246 ימים, נפרדה מחברה הטובה, אורי טשרניחובסקי ז"ל, עמו הייתה במסיבת הנובה משם נחטפה: "ההבטחה האחרונה שלך הייתה שתשמור על עצמך ותשמור עליי"
מערכת ice |  1
נועה ארגמני (צילום פלאש 90/ דודו גרינשפן)
נועה ארגמני, שנחטפה משטח המסיבה ברעים והפכה לסמל של ממש במאבק למען שחרור החטופים משבי החמאס, שוחררה בתום מבצע הירואי מידיים של המחבלים הארורים אחרי 246 ימים של סבל יום יומי בלתי פוסק.
ארגמני שוחררה מהשבי ימים בודדים לפני שאמא שלה, ליאורה ארגמני, שפעלה רבות יחד עם אביה יעקב ארגמני לשחררה מהשבי, הלכה לעולמה אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן.
מאז שיצאה מהשבי ארגמני מנסה להתאושש ולחזור למציאות, ואמש (שבת) היא העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא נפרדה מחברה הטוב, אורי טשרניחובסקי ז"ל, שנרצח במסיבת הנובה בה הם היו יחד וממנה היא נחטפה יחד עם בן זוגה, אבינתן אור, שעדיין נמצא בשבי החמאס ברצועת עזה.
בסטורי שהעלתה ארגמני היא נפרדה מחברה הטוב: "חיכיתי כל כך הרבה זמן לכתוב לך כמה מילות פרידה והנה הרגע הזה הגיע. אורי שלי, קסם של בן אדם. הייתה לך אינטליגנציה רגשית מטורפת וידעת לראות את האחר. אני תמיד אזכור איך ברגעים שהיה לי קשה תמיד ידעת בדיוק מה עובר עליי ולא נתת לחיוך שעל פניי לבלבל אותך".
עוד כתבה ארגמני: "תמיד היית הילד הכי שמח ברחבה וידעת איך לגרום לכולנו לחייך. האור שלך איתנו בכל מקום, ההבטחה האחרונה שלך הייתה שתשמור על עצמך ותשמור עליי, אומנם עלייך לא הצלחתי לשמור אבל תודה ששמרת עליי בכל רגע מלמעלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה מהממת! הפכה לסמל!! (ל"ת)
    ימית 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור