בארץ

לצד משלחת של משפחות חטופים: נועה ארגמני תצטרף לנסיעת רה"מ נתניהו

הצעירה הישראלית שנחטפה בידי החמאס ב-7 באוקטובר והוחזקה בשבי כשמונה חודשים עד שחולצה בידי כוחות צה"ל ושב"כ - תתלווה לביקורו המדיני של ראש הממשלה בארצות הברית. אל המשלחת יצטרפו נציגים נוספים של חטופים וחטופות, וביניהם דיצה אור, אימו של אבינתן אור בן זוגה של ארגמני
מערכת ice | 
נועה ארגמני (צילום פלאש 90/ דודו גרינשפן)
הצעירה הישראלית נועה ארגמני, שנחטפה בידי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר ושהתה בשבי כשמונה חודשים, עד שחולצה במבצע "ארנון" לפני כחודש וחצי, ואביה יעקב, יצטרפו לראש הממשלה בנימין נתניהו ויטוסו איתו לארצות הברית, שם הוא צפוי לשאת נאום בקונגרס האמריקני.
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגשו ביום שני הבא בוושינגטון. הפגישה צפויה להתקיים יומיים לפני הנאום. זו תהיה פגישתם הראשונה של השניים מאז ביקורו של ביידן בישראל באמצע אוקטובר, והפעם הראשונה שנתניהו יקיים ביקור מדיני בוושינגטון מאז שחזר לכהן כראש ממשלה בדצמבר 2022.
אל המשלחת יצטרפו נציגים נוספים של חטופים וחטופות, וביניהם דיצה אור, אימו של אבינתן אור בן זוגה של ארגמני. כמו כן, יצטרפו למשלחת נציגי משפחות חללים ונופלים. לפני כשבועיים וחצי המרכז הרפואי תל אביב איכילוב הודיע בצער על פטירתה של ליאורה, אמה של נועה, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה