ויראלי

יד ראשונה מזמר: סטטיק מוסר בגדי מותגים מארון הפרטי

סטטיק עדכן אתמול את מעריציו כי החליט לעשות סדר בארון הבגדים שלו ולהיפרד מכמות נכבדה של פריטים, אותם יעביר לתרומה. הזוכים המאושרים יקבלו בגדי מותגים יוקרתיים, אותם רכש הזמר בימי הפעילות שלו עם בן אל תבורי

רוני שיינר |  2
סטטיק (צילום שלי זבלקובסקי)
את סוף השבוע האחרון בילה סטטיק בביתו שבחיפה. את זמן האיכות שהיה לו עם עצמו החליט להעביר במיון ארון הבגדים שלו, ששווי הבגדים שבו, לפי הערכות, מגיע לעשרות אלפי שקלים. 
"בתקופה של סטטיק ובן אל קניתי המון בגדים ונמאס לי מזה", שיתף סטטיק. "נראה לי שהתבגרתי בקטע הזה. אני עדיין אוהב בגדים, כן? אבל אני לא צריך כל כך הרבה. אז אני הולך להפוך את כל הארון, אני מקווה להיפטר מ-50 אחוז ממה שיש פה, ואני אשאיר לך פרטים. אם מישהו מכיר מישהו שצריך בגדים, דברו איתי. אוקי? זה ייקח לי כמה שעות, אני פה לבד". 
 
תורם לנזקקים. סטטיק (אינסטגרם)
מספר שעות אחרי, פרסם סטטיק תמונה של מספר שקיות זבל צהובות המכילות את הבגדים מהם החליט להיפרד, וכתב: "אני כזה אגרן. יש עוד איזה 8 שקיות כבר". 
השבוע האחרון היה סוער במיוחד עבור סטטיק: ביום שני הוא שבר את האצבע בכף רגלו אחרי שבעט במדרגות שבביתו ונזקק לטיפול רפואי ולחבישה שתלווה אותו בתקופה הקרובה. יומיים אחרי התאונה שעבר, פורסם כי האקסית שלו, רונה לי שמעון, המשיכה הלאה וכבר חובקת חבר חדש. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סטטיק חרטה ברטה
    קקון 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את התחתונים תשלח לביבי שרה אמסלם רגב אסי עזר אוראל צברי יאיר נתניהו שימי תבורי אוחנה
    סגור
  • 1.
    למכור פומבית ולתרום לנזקקים העוטף (ל"ת)
    דן 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור