ויראלי

גיא זוארץ נחשף בכאב: "לא נשמתי מלחץ, ירדה לי שנה מהחיים"

מגיש 'האח הגדול' שיתף בגעגועים לאביו: "אבא ידע שאני הכי שומר עליו ולשמחתי הוא הקשיב לי וסמך עלי .כששמעתי אותו בטלפון הבנתי שדי, למען הנפש שלו תחושת המסוגלות הכבוד העצמי שלו זה חייב לקרות. ״אבא אני אבוא אליך מחר בבוקר ונעשה נסיעה ביחד ונקבל יחד החלטה״ ״מה אתה עושה לי טסט?״
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות, מגיש 'האח הגדול' ו'הישרדות' של רשת 13, גיא זוארץ, שיתף את העוקבים שלו בגעגוע הגדול לאבא שלו. בתמונה שלו ברכב הוא נזכר בימים בהם נהג לצד אביו כנער צעיר.
זוארץ כתב: "אחרי הטיפולים שאבא שלי עבר ההתאוששות הייתה קשה. יום אחרי שהוא פקח עיינים במחלקה הוא שאל אותי ״איפה המפתחות של האוטו״ אמרתי לו ״אבא הם אצלי אני אסיע אותך הביתה.״ ״לא לא לא ״ הוא אמר ״אני אנהג ״ הוא בקושי הצליח ללכת אבל הוא רצה לנהוג. הסעתי אותו הביתה ויצאנו לתקופה של החלמה בבית לאט לאט.לא עבר יום שהוא לא התקשר אלי ואמר לי ״ גיאצ׳ולה שלי אני רוצה לנהוג אני ממש בסדר״ ידעתי שהוא עדין לא בסדר והוא צריך עוד זמן להתאושש ולנהוג לא בא בחשבון ״עדין לא אבא….עוד קצת״.

עוד הוא כתב: "לא היה פשוט עבורי להיות האיש הרע ולהגיד לו שאי אפשר אבל הבנתי שאין מצב שזה יקרה עדין. אחרי כמה חודשים הוא התקשר אלי באיזה ערב ממש על הקצה ואמר לי ״אני נוהג כל החיים שלי אני מרגיש מצוין תן לי לנהוג אני ממש מבקש ממך,אני מרגיש מצוין״, אבא ידע שאני הכי שומר עליו ולשמחתי הוא הקשיב לי וסמך עלי .כששמעתי אותו בטלפון הבנתי שדי, למען הנפש שלו תחושת המסוגלות הכבוד העצמי שלו זה חייב לקרות. ״אבא אני אבוא אליך מחר בבוקר ונעשה נסיעה ביחד ונקבל יחד החלטה״ ״מה אתה עושה לי טסט?״.
לסיום כתב: "למחרת 09:00 בבוקר הוא חיכה אחרי מקלחת עם בושם ריחני וחיוך מרוח ואמר לי ״יאללה לרכב״ הוא ישב מאחורי ההגה והתחיל לנהוג והיה פשוט מאושר כמו ילד בלונה פארק היה חשוב לו להראות לי שהוא בשליטה אבל אני לא נשמתי מלחץ כי ראיתי שמשהו שם לא 100 משהו לא חד,שנה מהחיים ירדה לי בנסיעה הזו. כשהגענו הוא שאל אותי ״ נו איך הייתי ? ״ הסתכלתי עליו ואמרתי לו ״ אבא אתה נוהג פגז״ ״אז עברתי את הטסט ?״ הוא שאל בחיוך ״ ברור אבאלה שלי ברור ״ לא יכולתי להגיד לו משהו אחר, מתגעגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה