ויראלי

אם אין לחם תאכלו עוגות: יום העוגות הבינלאומי

יום העוגה הבינלאומי נחגג החל משנת 2011, והתחיל בכלל מקבוצת חברים ברוסיה. מהן העוגות האהובות עליכם? לכבוד המאורע מצאנו עבורכם את העוגות הכי ויראליות
מערכת ice | 
עוגות (צילום freepik)
היום (שבת) הוא היום הכי מתוק בשנה: יום העוגה הבינלאומי שנחגג ברחבי העולם בתאריך 20 ביולי.
לכבוד המאורע בחרנו עבורכם את מתכוני העוגות הוויראליים והמדוברים ביותר ברשתות החברתיות בשנים האחרונות.
טרנד הפיסטוק היה הדבר הכי חם ברשת, יותר ממתכוני עוגות גבינה לפני שבועות. ומה יותר ויראלי מעוגת גבינה של שבועות? עוגת גבינה של פיסטוק ושבועות. מתכון לעוגה כזאת עשתה בלוגרית האוכל אפרת ליכנטנשטט, ואנחנו אוהבים את זה מאוד.
 

עיתונאית האוכל רחלי קרוט כבשה את הרשת עם מתכון לעוגת יוגורט, שהפך לאחד הנצפים בחשבון האינסטגרם שלה. איך הופכים יוגורט לעוגה מטריפה? בדיוק ככה.
 

ישראלים אוהבים מתכונים חורפיים, כי החורף משאיר אותנו שעות רבות סגורים בבית ואז גורם לנו לרצות לאכול. בדיוק בשביל זה נוצר המתכון הזה של רון יוחננוב - עוגת קינמון חורפית וביתית. 
 

דודו אוטמזגין ידוע ברמת הקונדיטוריה הגבוהה שלו, ואחד מהמתכונים הכי נצפים בחשבון האינסטגרם שלו הוא המתכון לעוגת באבקה. מאוד ישראלי אבל גם מאוד יהודי.
 

אחרון חביב, איך אפשר בלי עוגה שמתייחסת למלחמה שהפכה לחלק גדול מהחיים שלנו בשנה האחרונה? הקונדיטורית אור שפיץ פרסמה עוגה ברוח התקופה והצטרפה לטרנד העוגות הנשרפות. מה אתם חשבתם?
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה