ויראלי

"גאוני": כך ישראליות הבריחו אלכוהול להופעה של טיילור סוויפט

כוכבת הרשת הישראלית וחברותיה שטסו להופעה של הזמרת בציריך חשבו על שיטה יצירתיות במיוחד להבריח אלכוהול פנימה מבלי לשלם: "אף אחד לא ידע"
מערכת ice | 
טיילור סוויפט בהופעה (צילום מתוך האינסטגרם)
הבלוגרית הישראלית אסתי אפלטון טסה עם חברותיה להופעה של הזמרת טיילור סוויפט בציריך, והחבורה מצאה דרך מקורית לשתות אלכוהול מבלי לשלם.
בסרטון שהעלתה אתמול לחשבון הטיקטוק שלה חשפה אפלטון כי הן השתמשו בשקיות של טמפונים קטנים, ובכל אחד מהן שפכו משקה אלכוהולי אותו רצו לשתות. במהלך ההופעה הן שלפו את הטמפונים ושתו להנאתן מבלי ששמו לב.
"הכנסנו אלכוהול בטמפונים האלו, זה רעיון גאוני, זה עבד ממש טוב, אף אחד לא ידע ויכולנו לשתות קצת בלי לשלם 100 שקל על משקה אחד", סיפרה הבלוגרית לעוקבים.
 
@esti_appleton כל כך שמחה שהיתה לי סיבה להגיע לציריך #אסתיאפלטון #טיילורסוויפט #ארסטור ♬ original sound - estiappleton

עוד הוסיפה אפלטון ואמרה כי "זו ההופעה הכי מטורפת שהייתי בה בחיים. אין על טיילור בעולם, קשה להאמין שהיא בכלל בן אדם". 
השבוע פורסם כי מעריצות ישראליות טסו לצפות בהופעה של הכוכבת הבינלאומית באירופה והצליחו להשיג כרטיסים לשורה הראשונה שנחשבים למבוקשים ביותר. השתיים הגיעו עם סיכת העלאת המודעות להחזרת החטופים.
לפני מספר שבועות חשפה אפלטון כי מלהקת של "האח הגדול" הזמינה אותה לאודישן. היא פרסמה כי קיבלה הודעה ממלהקת התוכנית שהיא יכולה להתאים לפורמט: "לפני כמה חודשים מישהי שלחה לי הודעה ושאלה אם אני רוצה לבוא לאודישן ראשון באח הגדול, ואמרתי לה שאני לא מכירה ולא יודעת מה זה".
"היא אמרה לי לבדוק את העניין ולחזור אליה אבל הבנתי שאני אצטרך לעזוב את הילדים לשלושה חודשים?? כאילו חברים, אתם יודעים שלקחתי את הבת שלי לחו"ל כי לא יכולתי לעזוב אותה, כן? אפילו ללילה אחד לא השארתי אותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה