ויראלי

כוכב "זהו זה": "נעדרתי מהעבודה וחלק גדול יש לשתייה"

דבל'ה גליקמן משתף כי הוא "אלכוהוליסט שלא שותה" ומספר על הימים בהם היה צורך אלכוהול: "לפני שש שנים הפסקתי לעשן ואז התחלתי לשתות עוד יותר. זה עשה לי דברים גרועים פיזית ומנטלית, וגם ביחסים. לא שמתי לב שאני לא עובד, לא ידעתי"
רוני שיינר |  4
דב גליקמן (צילום all in podcastim)
השחקן דבל'ה גליקמן (74), כוכב "זהו זה", התארח בפודקאסט של שלומי אלדבר מבית "all in", ושיתף בהתמכרות שלו לאלכוהול. לשאלה האם היה אלכוהוליסט, השיב גליקמן: "אין דבר כזה 'היית אלכוהוליסט', זה לא קיים. בן אדם או שהוא אלכוהוליסט, או שהוא לא אלכוהוליסט. אני אלכוהוליסט שלא שותה". 
גליקמן המשיך ושיתף: "אף פעם לא שתיתי בעבודה, חוץ מפעם אחת באיזו חלטורה עם קושניר באיזה מקום שעשינו בחנוכה, קרה מקרה. לכן גם קשה יותר להודות ולהכיר בזה שאתה שותה. אף פעם לא התגלגלתי ברחוב, לא הייתי הומלס. אבל לעומת זה, נעדרתי מהעבודה וחלק גדול מאוד יש לשתייה בעניין הזה". 
"לפני שש שנים הפסקתי לעשן ואז אני חושב שהתחלתי לשתות עוד יותר", המשיך וסיפר. "זה הגיע למצב שגם פיזית זה עשה לי כל מני דברים גרועים וקשים, וגם מנטלית וגם ביחסים. תראה, שתייה, אין מרפא יותר גדול מזה. זו תרופה נפלאה נגד הכל, אתה קונה לך חיי נצח עם זה, אתה הופך לבן נצח כשאתה שותה. אבל למחרת, אתה חוזר חזרה אל בני התמותה עם בחילות, הקאות, במצב קשה, ואז מתחיל סיבוב חדש כדי לדחות את התגובה של אחרי השתייה. אתה מתחיל לשתות גם בבוקר וכאלה. לא שמתי לב שאני לא עובד, לא ידעתי, אני זוכר את ג'יטה אומרת לי, ואני אומר לה די, עבדתי נורא קשה בזה, אז אני קצת בחופש, והיא אומרת לי 'קצת? כבר שנתיים אתה בחופש'. אם אני מסתכל על זה היום, זה משבר. כשאתה שותה אתה לא יודע שאתה במשבר". 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אני שותה רק אם אני מעשן. בגלל זה בשבת אני לא שותה (ל"ת)
    ליאור 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    וואוו מה אנחנו יודעים בכלל ? הכל כאן בסביבה (ל"ת)
    ירון 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד על גילוי הלב, צריך אומץ לכך (ל"ת)
    עוזי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    חקי חיון אלכוהול הרס עולמנו ולכן כל מעשבבש יענש בחומרה (ל"ת)
    חקי חיון 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור