ויראלי

מנחת הטלוויזיה וכוכבת הרשת ננזפת ע"י בנה: "לא הצלחת"

מנחת הטלוויזיה ואושיית הרשת נועה רוזין מפרסמת את הדרך היצירתית של בנה הקטן להעביר את הזמן בחופש הגדול: "סימנים שאת אמא של בנים"
מערכת ice | 
נועה רוזין (צילום אינסטגרם/ נועה רוזין)
מנחת הטלוויזיה ואושיית הרשת נועה רוזין מפרסמת איך בנה מתמודד עם הזמן הפנוי שיש לו בחופשת הקיץ.
בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות מראה רוזין כי בנה גורי החליט לשחק כדורגל, פעילות מעולה בזמן החופשה, אלא שהוא בחר לעשות זאת עם ג'וק, שכבר סיים את חייו ושרוע על הרצפה ללא תזוזה.
"תעשי בנות הם אמרו, אני? בנים זה הרבה יותר כיף", אומרת רוזין בציניות לעיני המצלמה. לאחר מכן היא שואלת את בנה: "גורי עם מי אתה משחק כדורגל?".
 
@noarosin

סימנים שאת אמא של בנים

♬ original sound - Noa Rosin

"עם ג'וקי" עונה לה גורי, ואז מוסיף כי הוא לא מצליח לשחק עם הג'וק באמת כי הוא לא מחזיר לו את הכדור בחזרה.
בהמשך רוזין מנסה גם היא להשתתף במשחק ושולחת את הכדור לעבר הג'וק: "הוא אמור למסור לי בחזרה?", "כן" משיב לה הבן הקטן. כשגם פה נראה שהג'וק אינו מגיב, רוזין חוטפת נזיפה מבנה הקטן: "לא הצלחת". 
לפני חצי שנה ילדה רוזין את בנה השלישי בניתוח קיסרי: "אחרי שעברתי קיסרי חירום לפני 8 שנים, הבנתי שאני זקוקה לכל התמיכה הנפשית כדי להשתחרר מתחושת ה'רמאית שלא באמת ילדה' ושלא נכשלתי כאישה וכאמא" משתפת בסטורי.
רוזין ממשיכה לשתף במה שעברה בסטורי :זה היה מסע שלא האמנתי שנעבור, אבל יצאתי ממנו חזקה עם לא מעט כלים לגבי התמודדות עם קושי, מוכנות פיזית לפני ואחרי ניתוח והחשיבות של חוסן נפשי".  בהמשך מספרת שהניתוח עבר בהצלחה, ופגשה את בנה לראשונה לצלילי שיר "שמח במטבח" בביצוע של עוזי חיטמן ואפי בן ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה