ויראלי

כוכב "האח הגדול" מחפש דירה: "אני הופך להיות הומלס"

רוצים להיות שכנים של גיא איתן? איש העסקים והדוגמן מחפש לעצמו דירה זמנית, בה יוכל להתגורר בזמן השיפוצים שיתקיימו בביתו החדש. בין הדרישות: מרוהטת קומפלט, באזור תל אביב או הרצליה
רוני שיינר |  3
גיא איתן (צילום אור דנון)
גיא איתן, יוצא תוכנית הריאליטי "האח הגדול", רכש לאחרונה את הדירה במגדל היוקרה שאותה שכר  בצפון תל אביב בחודשים האחרונים, תמורת 6.5 מיליון שקלים. איתן לא הסתפק בהוצאה הזאת, וגם החליט לשפץ את הנכס בכמה מאות אלפי שקלים. 
לפני זמן קצר עדכן איתן כי השיפוצים יתחילו ב-10 באוגוסט וכי הוא מחפש דירה חלופית להתגורר בה. "אני מתחיל את השיפוץ וטכנית הופך להיות הומלס, אני צריך בית", שיתף.  
אז מה הדרישות? לאיתן לא משנה מספר החדרים, העיקר שהדירה תהייה מרוהטת קומפלט- כזאת שצריך להביא אליה מזוודה. מבחינת זמנים, איתן יזדקק לה לחודש- חודש וחצי, עד שיוכל לשוב לביתו החדש והמשופץ. המיקום המבוקש: תל אביב או הרצליה, עם דגש על האזורים: הגוש הגדול, ל' החדשה ופארק צמרת. 
איתן צפוי להתגורר בדירה לבדו, לאחר שנפרד לפני כחודש מבת זוגו, ליאור עמר, לאחר זוגיות צמודה של מספר חודשים פלוס חופשה משותפת בדובאי. "אנחנו כנראה לא מצליחים לגשר על הפערים וזה בסדר", שיתף באותם ימים. "אני מרגיש נורא נבוך שמערכת היחסים שלי פומבית, ועכשיו אני גם צריך להודות בכישלון". 
 
אולי הוא השכן הבא שלכם? גיא איתן (אינסטגרם)

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חי
    חי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכב האח הגדול חחחחחחח כולה היה שבועיים ועף
    סגור
  • 2.
    בושה
    אלי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה טובה
    סגור
  • 1.
    כוכב האח הגדול מחפש דירה
    צילה 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנה דירת יוקרה ב-6.5 מיליון שח קורא לעצמו "הומלס"... שישכיר חדר בהית מלון יוקרתי באזור ת"א ... מאחלת לכל ההומלסים האמיתיים שישנים וישנות בגנים וברחובות בקיץ ללא קירור ומקלחת נעימה ובחורף בלא חימום ושמיכה שמכסה אותם ואין מה לדבר על אוכל כמו שצריך... מהסכום הזה יכולים לקנות 5-6 דירות (לא באזור יוקרה)... מרחמת עליך "הומלס" חדש בישראל
    סגור