ויראלי

הצל מותקף ברשת לאחר קבלת דרגות הקצונה: "חומר לארץ נהדרת"

יואב אליאסי (הצל) קיבל אתמול דרגות קצונה על הקמת יחידת הכוננות שהקים, והתגובות לא איחרו לבוא: "אנחנו חיים במדינה מטורללת, מזל שבן גביר לא שר החינוך, אחרת הצל היה מקבל דוקטורט"
רוני שיינר | 
יואב אליאסי (צילום פייסבוק)
הראפר יואב אליאסי (הצל) קיבל אתמול (ראשון) דרגות קצונה ממשטרת ישראל, כאות הוקרה ליחידות כוננות שהקים בצל אירועי ה-7 באוקטובר. בטקס שנערך במחוז תל אביב, הוזמן הצל, הידוע בעמדותיו הימניות, לבמה, קיבל דרגות קצונה שיהפכו אותו לפקד, וחיבוק חם מבן גביר.
בפוסט שפרסם, כתב הצל: "זכיתי לקבל דרגות קצונה על הפעילות שלי והקמת יחידת הכוננות שעצרה עשרות שב"חים ועושה לילות כימים כדי לשמור על ביטחון העיר. כשמפקד המחוז בנוכחות השר קראו לי לבמה והעניקו לי את הדרגות, התרגשתי כמו שלא התרגשתי מול עשרות אלפים במנורה". הוא הוסיף: "אני יודע שיהיו אנשים שלא יאהבו את הרעיון ויעשו הכל כדי להרוס, אבל אני ב7.10 השתניתי והסדרי עדיפויות שלי השתנו".
אז כפי שצפה, לא כולם הריעו למעמד. ביממה האחרונה מותקף הצל ברשת, מצד מגיבים שמבקרים את ההחלטה של המשטרה, ואת השר בן גביר. בין התגובות: "משטרה שממילא מצב האמון בה בקנטים, ממשיכה לעשות מעצמה צחוק", "המציאות עולה על כל דמיון של כותבי ארץ נהדרת", "בדיחה על חשבון הקצינים האמיתיים שקורעים את התחת להגיע לדרגות האלו", "כל החלומות של האפסים האלה מתגשמים בחסות ממשלת הפשע", "אנחנו חיים במדינה מטורללת", "אדם שלא שירת בצבא מעניק דרגות לאדם שלא משרת במשטרה", ו"מזל שבן גביר לא שר החינוך, אחרת הצל היה מקבל דוקטורט". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה