ויראלי

כוכבת "בברלי הילס" שיתפה לפני מותה בחרטה של חייה: "רציתי ילד"

בחודשים שלפני מותה, שידרה שאנון דוהרטי פודקאסט, בו שיתפה בין היתר בפתיחות במחשבות שלה על המוות. "אני לא רוצה שיקברו אותי", אמרה והוסיפה: "אני חושבת שיהיו בטקס הלוויה הרבה אנשים שאני לא רוצה שיגיעו". על החרטה של חייה סיפרה: "רציתי ילד עבור הנישואים שלנו"
רוני שיינר |  1
שאנן דוהרטי (צילום shutterstock)
השחקנית שאנון דוהרטי (53), שכיכבה בין היתר בסדרה המצליחה של שנות ה-90, "בוורלי הילס 90210", הלכה לעולמה בשבת האחרונה, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.
במהלך החודשים האחרונים הגישה דוהרטי את הפודקאסט Let's Be Clear, במסגרתו שיתפה את מאזיניה בכנות ובאומץ רב בנושאים אישיים, ובראשם ההתמודדות שלה עם מחלת הסרטן והמחשבות על המוות. "אני לא רוצה שיקברו אותי", הבהירה דוהרטי. "אני רוצה שיערבבו את שאריותיי עם הכלבה שלי ועם אבא שלי". היא הוסיפה ואמרה כי הייתה רוצה שאהוביה יפזרו את אפרה ב"דרכים שונות וטובות", כמו לפזר את האפר שלה ושל אביה במאליבו, שם השניים אהבו לבלות ביחד, וגם להשתמש בשאריות שלה עבור עץ צומח.
דוהרטי גם דיברה על טקס ההלוויה שלה, ואמרה כי היא ממש לא מעוניינת שאנשים שלא באמת היו קרובים אליה יגיעו. "אני חושבת שיהיו שם הרבה אנשים שאני לא רוצה שיגיעו, שהסיבה שבגללה הם יהיו שם היא לא בהכרח הסיבה הנכונה", אמרה. "יש להם את הסיבות שלהם להראות נוכחות, אבל זה לא נובע מכך שהם באמת חיבבו אותי. הם יגיעו כי זה מה שנכון לעשות והם לא רוצים להיראות רע. אז אני מעדיפה להוריד מהם את הלחץ". היא הוסיפה: "אני רוצה שההלוויה שלי תהיה חגיגה של אהבה. אני לא רוצה שאנשים יבכו אבל יחשבו לעצמם 'תודה לאל שהכלבה הזאת מתה'".
דוהרטי שיתפה בחרטה שיש לה על כך שלא הספיקה להפוך לאמא. היא סיפרה שלפני שהסרטן שלה חזר בפעם השנייה, היא ובעלה ניסו להיכנס להיריון: "לא רק שרציתי ילד עבור עצמי, אלא שרציתי את זה גם עבור בעלי. רציתי את זה עבור הנישואים שלנו. רציתי שהוא יוכל להגשים את החלק הזה שבעצמו". היא הוסיפה ושיתפה כי עברה מספר סבבים של הפריה חוץ גופית שלא צלחו, ונאלצה להפסיק בסופו של דבר בגלל מצבה הבריאותי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיסכנה
    רונית. 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה יפה שסיימה את חייה בעצב המחלה הערורה הזאת מתי ימצאו לה תרופה
    סגור