ויראלי

החברים והקולגות של שאנון דוהרטי נפרדים: "אתגעגע אלייך"

שאנון דוהרטי הלכה אמש (שבת) לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן. חבריה לסדרה "בברלי הילס 90210" נפרדים ממנה בשעות האחרונות ברשתות החברתיות. ג'ייסון פריסטלי, שגילם את אחיה ברנדון, כתב: "היא הייתה תופעת טבע ואני אתגעגע אליה"
רוני שיינר | 
שאנון דוהרטי וגייסון פריסטלי (צילום אינסטגרם)

אמש (שבת) הלכה לעולמה השחקנית ההוליוודית שאנון דוהרטי (53), שכיכבה בין היתר בסדרה המצליחה של שנות ה-90, "בוורלי הילס 90210", כשגילמה את דמותה של ברנדה וולש. מותה של דוהרטי הגיע לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

זוהי הפעם השנייה בה מלאך המוות מכה בכוכבי הסדרה: בשנת 2019, כשהוא בן 52, הלך לעולמו לוק פרי שגילם את דמותו של דילן מקיי, לאחר שעבר שבץ מוחי. 
מאז פורסם דבר מותה של דוהרטי, החברים והקולגות שעבדו לצדה בסדרה סופדים לה בכאב ברשתות החברתיות. ג'ייסון פריסטלי, שגילם בסדרה את אחיה, ברנדון וולש, כתב: "המום ועצוב לשמוע על פטירתה של חברתי שאנן. היא הייתה תופעת טבע ואני אתגעגע אליה. שולח אהבה ואור למשפחתה בתקופה חשוכה זו". 

שאנון דוהרטי וג'ייסון פריסטלי
בריאן אוסטין גרין, שגילם את דמותו של דיויד סילבר, כתב: "שאנן אחותי, אהבת אותי בכל מצב, היית חלק גדול מההבנה שלי לגבי אהבה. אני אתגעגע אלייך יותר מאיך שאני יודע איך לעבד את זה עכשיו. תודה על המתנה שהיא את". 

שאנון דוהרטי ובראיין אוסטין גרין
גבריאל קרטיס, שגילמה את דמותה של אנדריאה צוקרמן, כתבה: "כל כך צעירה, כל כך עצוב. תנוחי על משכבך בשלום שאנון. אני יודעת שלוק נמצא שם בזרועות פתוחות לאהוב אותך". 

שאנון דוהרטי וגבריאל קרטיס
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה