תרבות ופנאי

אבל והלם: השחקנית הראשית ב"בוורלי הילס" נפטרה בגיל 53

אחת השחקניות הראשיות של סדרת הענק של שנות ה-90, "בוורלי הילס 90210", שאנון דוהרטי, הלכה היום לעולמה בגיל 53 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן
מערכת ice |  2
בוורלי הילס 90210 (צילום באדיבות yes)
הכוכבת ההוליוודית הענקית ואחת מהשחקניות הראשיות של אחת הסדרות המצליחות של שנות ה-90, "בוורלי הילס 90210", שאנון דוהרטי, נאבקה ארוכות במחלת הסרטן, והיום (ראשון) הלכה לעולמה.
כידוע, מאז שנת 2015 היא נאבקת במחלה הקשה ועברה טיפולים רבים עד שקיבלה בשורה משמחת כי הסרטן בנסיגה מגופה. לאחר תקופה יחסית קצרה היא התבשרה בכאב כי המחלה חזרה, ומאז היא נאבקת בה, עד שהלכה לעולמה היום והותירה את הוליווד כואב והמום.
דוהרטי לוהקה כזכור לאחת הדמויות הראשיות ב"וורלי הילס", ושיחקה את דמותה של ברנדה וולש. בסיומה של העונה הרביעית לסדרה, עזבה אותה דוהרטי. בשנת 1998 היא לוהקה לסדרה "מכושפות" בתפקיד אחות בכורה לשתי אחיות מכשפות, בדמות פרודנס האליוול.
מעריציה של דוהרטי היו אופטימיים מאחר והיא ניצחה את הפעם הראשונה בה אובחנה כחולה, אך בשבועות האחרונים היא עדכנה על כך שהסרטן הגיע לשלב 4 וניכר היה כי המאבק במחלה הופך קשה יותר ויותר. כאמור, היום המחלה הקשה הכריעה אותה והיא הלכה לעולמה, אך תשאיר זיכרונות מתוקים רבים למעריציה הרבים ברחבי העולם.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שנה שלמה סבלה מסרטן. איזה הלם ??? (ל"ת)
    כותרת מטומטמת 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    טוב שנזכרת לכתוב ברנדה
    מרי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי ככה מכירים אותה בארץ
    סגור