ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת בווידוי מוזר: "אני אמא דבילית"

תום יער כתבה באינסטגרם: "לקראת חודש הגאווה ובזמן מאוד לא מתאים בכללי אני מייצרת לעצמי בעיות קשות גם עם הילד שלי, גם עם רוב הקהילות וגם עם קהל של נס ציונה שקיבל פתאום אילתור מופרך לפרצוף שהתחרטתי עליו גם בזמן שסיפרתי על הבמה וגם בזה שאני מעלה את זה עכשיו"
מערכת ice | 
תום יער (צילום יוטיוב/ כאן 11)
רק לאחרונה כוכבת ארץ נהדרת תום יער החליטה שהיא נוסעת לחו"ל לחופשה משפחתית יחד עם בעלה ובנם הקטן, אבל היא רצתה לשאול את העוקבים שלה האם לדעתם היא צריכה לשתף בחוויות שלה בזמן שהמלחמה עדיין נמשכת או לשמור לעצמה את כל התיעודים, לפחות בתקופה הזו, אבל בתוך כך היא ממשיכה להופיע ולחרוך את הבמות והייתה לה תובנה מיוחדת במופע האחרון.
יער כתבה באינסטגרם שלה: "לקראת חודש הגאווה ובזמן מאוד לא מתאים בכללי אני מייצרת לעצמי בעיות קשות גם עם הילד שלי, גם עם רוב הקהילות וגם עם קהל של נס ציונה שקיבל פתאום אילתור מופרך לפרצוף שהתחרטתי עליו גם בזמן שסיפרתי על הבמה וגם בזה שאני מעלה את זה עכשיו. כמובן שאני אימא דבילית והכל בצחוק תודה להתראות אסקפיזם".
רק לפני כשבועיים כאמור, יער העלתה סטורי לאינסטגרם שלה ובו כתבה: "למרבה הצער שלכם, אנחנו טסים לחופשה מחרפנת ומנקרת עיניים בת שבוע ואני לא בטוחה אם יהיה פייר לשתף אז אולי לא. בינתיים תמותו מסקרנות, חוזרת עוד שבוע לשגרה, יהיה כיף".
היא המשיכה והעלתה תמונה שלה ושל בנה וכתבה: "אולי זה לא מעניין יהיה, כי מלחמה חטופים, מצב וכל זה. חיזבאללה וכולם, אולי נתאוורר בשקט ונחזור ולא נשתף כלום? פתאום שואלת את עצמי".
היא הוסיפה וכתבה לעשרות אלפי העוקבים שלה: "אבל דעתם גם תישמע, בשונה מישראל, האינסטגרם שלי דמו-קר-טי. אני אחליט שנגיע". היא העלתה קוביה ובה שאלה לעוקבים "מעניין חופשה או לסתום?", וחיכתה לתגובות של העוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה