ויראלי

פנינה רוזנבלום: "אני חושבת שהמדינה צריכה ללכת לבחירות"

חברת הכנסת לשעבר, פנינה רוזנבלום, מציעה ללכת לבחירות: "הייתי מכריזה שבעוד חצי שנה מהיום יתקיימו בחירות, זה היה נותן איזה שהוא רוגע, ומוריד את מפלס הלחץ"
רוני שיינר | 
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אשת העסקים וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום התארחה בתוכנית "שואו טיים" ברשת 13 בכדי לקדם את שירה החדש, "צפון בוער". במהלך הריאיון, נשאלה רוזנבלום, כחברת כנסת לשעבר, איך לדעתה יוצאים מהפלונטר בו המדינה נמצאת בימים אלה. 
"אני חושבת שקודם כל צריכים להחזיר את החטופים, ולהחזיר את המפונים לצפון", השיבה רוזנבלום. "אני לא רואה הסכם עם חיזבאללה שיפתור את הבעיה, אי אפשר להיות בידיים שלו כל שני וחמישי שהוא יחליט מתי כן ומתי לא, ואני לא רואה את המפונים חוזרים לצפון בלי שאנחנו עפים לליטני, ואם לא נהייה שם נחזור ל-7 באוקטובר. אנחנו צריכים לפתור את הבעיה בדרום שנורא חשובה, כנ"ל גם כן התושבים שחיים שם". 
רוזנבלום הוסיפה ואמרה: "יש עוד הרבה מאוד עבודה, ואני חושבת שאחרי כל העבודה הזאת הממשלה צריכה ללכת לבחירות, לקבל את אמון העם ולהוריד את מפלס הלחץ. אני הייתי אפילו מכריזה בעוד חצי שנה מהיום בחירות, זה היה נותן איזה שהוא רוגע. והייתי עושה את העבודה מעכשיו בחצי השנה הקרובה, מחזירה את כל המפונים לבתיהם ומשתדלת להביא את כל החטופים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה