ויראלי

פנינה רוזנבלום שחררה את השיר החדש: "צפון בוער"

פנינה רוזנבלום הוציאה הבוקר את השיר החדש שלה, "צפון בוער" שנכתב בעקבות האירועים הקשים שמתרחשים בחודשים האחרונים בצפון הארץ. בשיר מעבירה רוזנבלום ביקורת על הממשלה: " "חיזבאללה מעיף טילים, אנחנו שותקים וכלום לא עושים"  
רוני שיינר |  1
פנינה רוזנבלום (צילום צילום מסך מהקליפ "צפון בוער")
אשת העסקים פנינה רוזנבלום (69), שחררה הבוקר (רביעי) את השיר החדש שלה, "צפון בוער", אותו הקליטה, כפי שפרסמנו לראשונה, ביום ראשון האחרון. "ביקשתם שיר חדש, והנה זה הגיע, 'צפון בוער', מסרה. "פשוט זה נגע לי ללב מה שקורה בצפון הנורא הזה, ועם הממשלה שלא עושה כלום כבר תשעה חודשים לכל תושבי הצפון. אז באה לי המוזה ובא לי השיר". 
הביקורת של רוזנבלום מופיעה גם בשיר עצמו. בין היתר נכתב: "חיזבאללה מעיף טילים, אנחנו שותקים וכלום לא עושים".  
 
הלהיט הבא? פנינה רוזנבלום עם השיר "צפון בוער"
זהו אינו השיר החדש של רוזנבלום שנכתב על המצב המדינה: באפריל האחרון שחררה רוזנבלום שיר על האיום האיראני, "איראן Don't Shoot", בו הזהירה את המעצמה האזורית לבל תירה על ישראל. לפני מספר חודשים, בעקבות טבח ה-7 באוקטובר, היא הקליטה שיר בשם "איפה הייתם ב-7.10?". עוד קודם לכן, בעת מבצע "שומר חומות" ב-2021, שחררה רוזנבלום שיר בשם "בואו נירגע" - וב-2020, בעת מגפת הקורונה העולמית, כתבה אודותיו רוזנבלום שיר בשם "קורונה קורונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פנינה רוזנבלום
    נירית 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנינה רוזנבלום .חוץ מטיפשות ותת רמה אין בה כלום .בושות עושה לעצמה עם כל השירים הדפוקים שהיא שרה .ממש התחרפנה .כולם צוחקים עליה והיא ממשיכה בטיפשות
    סגור