ויראלי

מגישת חדשות 13 באירוע מרגש: "צריכים לפרוש שטיח אדום"

הילה קורח סיפרה בין היתר בטקס הוקרה לאחיות ברחבי ישראל על תפקודן בזמן מלחמת חרבות ברזל: "נראה לי שנגיע מוקדם לשאלה מי מטפל במטפל, איך מתחילים את הסדר? עד כמה יש חמלה כשיש לכן כל כך הרבה מטופלים? כולנו זוכרים גם את המהומות סביב בתי חולים שקיבלו או סירבו לקבל מחבלים מחשש שהמונים יבואו"
כפיר אדר | 
הילה קורח (צילום מתוך האינסטגרם)
מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 13, הילה קורח, הנחתה היום (חמישי) פאנל בנושא "פרויקט הומניות באחיות", תחת הסלוגן "כשהכל חשוך, שקול את האפשרות שאתה האור", במסגרת טקס הוקרה לאחיות ברחבי ישראל על תפקודן בזמן מלחמת חרבות ברזל, שנערך בבית החולים אסף הרופא.
קורח אירחה על הבמה אחיות שקיבלו פרסים על התנהלות יוצאת דופן בזמן המלחמה, שעשו מעל ומעבר כדי למלא את תפקידן בשעה הקשה. קורח אמרה בין היתר בתחילת דבריה: "זה מאוד מרגש לפגוש נשים כמוכן".

קורח סיפרה בין היתר: "נראה לי שנגיע מוקדם לשאלה מי מטפל במטפל, איך מתחילים את הסדר? עד כמה יש חמלה כשיש לכן כל כך הרבה מטופלים? כולנו זוכרים גם את המהומות סביב בתי חולים שקיבלו או סירבו לקבל מחבלים מחשש שהמונים יבואו".

צילום: פרטי
קורח המשיכה: "כדי לנחם משפחה וכדי לתת את הכוח כל אחת מכן צריכה משאבים, אבל אתן עברתם דברים קשים ושמעתן דברים קשים, אתן ממשיכות בתנועה כל הזמן, כל הזמן, יש רגע שפתאום זה מכה בכן? כי גם המשפחות שלכן היו צריכות לתת לכן גב. מגיעה לכן לא רק ההכרה, אלא גם שטיח אדום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה