ויראלי

פגשתם טרוריסט? השחקן הישראלי חושף מה קרה לו בעזה

ידין גלמן וכוכבת הטיקטוק היהודייה מונטנה טאקר מככבים בסרטון הסברה חדש שבו הוא מספר איך כמעט נהרג על ידי מחבל חמאס ברצועת עזה: "ראיתי את הדברים הגרועים ביותר שאפשר לדמיין"
מערכת ice | 
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)
ידין גלמן, שחקן ופרזנטור, מככב בסרטון שעלה ביממה האחרונה לרשתות החברתיות ובו הוא מספר לאזרחים אמריקנים ברחוב מה קרה לו בזמן שלחם בעזה על מנת להשיב חטופים ישראלים הביתה.
"ראינו את הדברים הכי גרועים שאפשר לדמיין, כבר אמרתי להתראות לחברים שלי", אמר לעוברי האורח שהיו המומים מהדברים ששיתף. "היו גופות שפשוט הושארו על הדרך", אמר גלמן.
 

"אחרי 12 שעות של לחימה חטפתי 4 כדורים בזרוע, בכתף ובחזה ודיממתי למשך שעה. היחידה שלי הצליחה להוציא אותי, בעצם הייתי מוגדר מת לשנייה אחת, והם הצליחו להחזיר אותי בחזרה לחיים כשהטיסו אותי בחזרה לבית החולים. התעוררתי כמה ימים לאחר מכן ואז גיליתי שחבר שלי מת, בזמן שהוא שכב לידי".
"איבדתי 10 חברים" הוסיף גלמן. בסרטון הוא עומד לצד כוכבת הטיקטוק האמריקנית מונטנה טאקר שסיפרה כי גלמן שרד לאחר שניסה להציל אנשים שמעולם לא פגש.
האנשים בסרטון היו מרותקים לסיפור של גלמן, אחת מהן אפילו שאלה אם היא יכולה לתת לו חיבוק. 
נזכיר כי העיתונאית אדווה דדון מנהלת מערכת יחסים עם ידין גלמן כבר מעל לשנה וחצי, כאשר במקביל למלחמה השניים הודיעו כי הם התארסו. לפני כחודש התוודענו על כך שהם מצפים לילד משותף, בזמן שדדון עוסקת רבות בסיקור המלחמה וגלמן מנסה לחזור לשגרה מסוימת לאחר הפציעה הקשה שחטף במהלך קרבות ה-7 באוקטובר. לאחרונה גלמן התייצב מול המצלמות וסיפר על נקודת המבט שלו בנוגע להיריון בצל המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה