ויראלי

מגיש הרדיו פרסם שהוא מחפש זוגיות: "עדיפות לעדות המזרח"

מגיש תוכנית הרדיו בתחנה האזורית הפופולרית העלה פוסט ובו הוא מציין את דרישותיו לכלה העתידית: "חשוב לי שביום שישי תגרשי אותי מהבית לקניות כדי שתוכלי להעמיד סיר עם קציצות"
מערכת ice | 
רדיו (צילום shutterstock)
המגיש ברדיו גלי ישראל, שמנהל שם גם את מחלקת הדיגיטל, העלה השבוע פוסט ציבורי ובו הוא מפרסם את דרישותיו לבת זוג
"יש מצב שעד הבוקר אמחק את הפוסט הזה, אבל רוח הבריזה עם הבירה של סוף יום במרפסת, אחרי יום עמוס ולטובה, מביא את המוד. ברוכים הבאים לאתגר 'מחפשים עם יוסי כלה'", כתב העיתונאי יוסי דוידוב בפוסט שהעלה לחשבונו בפייסבוק. "אהלן, קוראים לי יוסי, בן 33, רווק, אח לתאומה ולעוד שתי אחיות והגיע הזמן להקים משפחה". 
"גובה 1.89 דתי לייט (שבת, תפילין וכ') עם אמונה חזקה (מדבר איתו בקול וסוגר לפני ז את החלונות כדי שהשכנים לא יבהלו) ומקרוב בלב לרבי מלובביץ'".
בהמשך כתב את דרישותיו בפירוט: "מחפש אותך, בגילאי 30-37, רווקה או גרושה. שמבינה שאחת הכלים הכי בסיסיים לניהול זוגיות זו תקשורת, נכונות לוותר מצד כל אחד ובעיקר - שרואה את החיים ממבט חיובי ברוב הזמן".
עוד הוסיף דוידוב וכתב: "חשוב לי שבשישי תגרשי אותי מהבית לקניות, כדי שלא אפריע לך להעמיד סיר עם קציצות כשברקע 'יום השישי' של עומר אדם ואווירה של בית. בקיצור תהיי אישה נורמלית, בלי רושם מזויף וחומר קירני. כן עם שמחת חיים ואמונה".
עוד אמר דוידוב: "מייחל לכך שתהיי דרומית במיקום ובעיקר באופי. מחפש אותך, אשת פריפריה במשמעות הכפולה והמשולשת של המילה". בסיום הפוסט סיכם בסוגריים "עדיפות לעדות המזרח".
דוידוב קיבל יותר מ2,000 לייקים על הפוסט ושותף יותר מ-400 פעמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה