ויראלי

יאנה יוסף ביקרה בקיבוץ בארי: "מנסה לעכל"

יאנה יוסף שיתפה בתחושותיה אחרי סיור במתחם המסיבה ברעים ובקיבוץ בארי: ""התמונות לא יוצאות לי מהראש. היה לי חשוב ללכת, לזכור, לא לשכוח את הזוועות האלו שעברו האחים שלנו בתוך המדינה"
רוני שיינר | 
יאנה יוסף (צילום מסך קשת 12)
השחקנית יאנה יוסף ביקרה היום (שלישי) במתחם המסיבה ברעים וקיבוץ בארי, והתרשמה מקרוב בהרס הרב שנותר בעקבות טבח ה-7 באוקטובר. 
"לא יכולה לאסוף את המילים בכדי לשתף את התחושות. מנסה לעכל", שיתפה יוסף. "התמונות לא יוצאות לי מהראש. היה לי חשוב ללכת, לזכור, לא לשכוח את הזוועות האלו שעברו האחים שלנו בתוך המדינה. יימח שמם של האויבים". 
יוסף הוסיפה: "החיילים שראיתי בדרך הלוך, בדרך חזור. החיילים שמוסרים את נפשם. מקווה שנהייה ראויים. כל כך רוצה שייגמר הסיוט המתמשך, שיחזירו את האחים שלנו החטופים מביתם. תחזירו אותם כבר. לא נשכח ולא נסלח ואמן והלוואי ייעלמו אויבנו מלפנינו, מצידנו, מאחורינו. חייבים להחזיק חזק". 

תמונה שפרסמה יאנה יוסף (אינסטגרם)
בתחילת החודש העיתונאי גדעון לוי הביע תמיכה בחברו רוג'ר ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, שאמר כי "חמאס לא הרגו תינוקות". לוי הסביר: "נהרגו 17 אלף תינוקות וילדים בעזה ואתה רוצה שהוא ידבר על התינוק היחיד שנחטף?". יאנה יוסף תקפה את לוי: "תקחו לו את האזרחות בחייאת, לא מורכב, וקדימה לטול כרם". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה