ויראלי

נוי והדר תוקפות את מאיה ורטהיימר: "צריך קצת יותר לשמוח, לא לחפש"

בלעדי: התאומות נוי והדר קרקו משיבות למאיה ורטהיימר על הסרטון שצילמה, בו דיברה על ההיריון המשותף שלהן:  "כל אישה באשר היא אישה צריכה לכבד את האישה שהיא מדברת עליה, במיוחד שגם היא הריונית"
רוני שיינר |  8
נוי והדר קרקו, מאיה ורטהיימר (צילום שוקה כהן , פלאש 90/ יונתן זינדל)
התאומות נוי והדר קרקו (25) עוררו ביום ראשון סערה ברשת אחרי שהודיעו כי הן נמצאות, בפעם השנייה, בהריון במקביל. בין הגולשים שהופתעו מהסנכרון של השתיים הייתה השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר. 
בסטורי שהעלתה דקות לאחר פרסום הידיעה עדכנה ורטהיימר את עוקביה כי "נוי והדר בהריון יחד. כאילו, הן לא שכבו, הן תאומות, כל אחת מהן בהריון מהבן זוג שלה". היא הוסיפה: "פעם שנייה שזה קורה להן. אני חייבת להבין, מה אתן עושות? אתן מתאמות לפני כן? אתן כזה 'היום אני מבייצת, אז נשכב', זה התפלק לכן? יש לי כל כך הרבה שאלות בנושא".
אמש פגשנו את נוי והדר בהקרנת הבכורה של הקומדיה הרומנטית ״קח אותי לירח״, ובראיון מיוחד ל-ice הן סיפרו על הביקורות שהן מקבלות, ועל ההפלה שנוי עברה לפני שנקלטה להריון הנוכחי
בנוסף, שיתפו השתיים את ice כי דבריה של ורטהיימר פחות שעשעו אותן. נוי: "אני אשמח לדבר איתה, לשבת איתה על כוס קפה, להחליף איתה חוויות, לספר לה על ההפלה שעברתי ועל מה שהיה בדרך. על כל הרגעים הלא פשוטים שהיו. וגם לספר לה שחודש אחרי שאיבדתי הריון, נקלטתי מחדש". נוי המשיכה ופנתה דרכנו לורטהיימר: "אם בא לך להיענות להצעה שלי, את מוזמנת לקפה". 
הדר הוסיפה: "מעבר להכל, אני חושבת שכל אישה באשר היא אישה צריכה לכבד את האישה שהיא מדברת עליה, במיוחד שגם היא הריונית". נוי: "ובמיוחד שגם היא התקשתה בלהביא ילד לעולם, גם היא עברה טיפולים. אני לא עברתי טיפולים אמנם, אבל איבדתי ילד בדרך, אז אני כן יכולה איכשהו להזדהות איתה. זה לא קל להביא ילד לעולם, זה תהליך שמורכב מאינסוף דברים בדרך, מי כמוה יודעת. נתרכז בזה שיש הריון ושהכל בסדר ושימשיך להיות בסדר גם לה וגם לנו". הדר: "צריך קצת יותר לשמוח, לא לחפש". 
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מיה וורטהיימר בושה
    רוית 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיה קצת אהבת חינם לנשים בהריון. נקודה כואבת שלך יכולה להיות נקודה שמחה אצל האחר. אהבת חינם קשה לך כי את רגילה לכסף. לא למדת מה זה חינם.
    סגור
  • 7.
    לייסטר איזה עיניים פתחה עליהן אסור לדבר ככה.
    שום בצל מלח מים 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ששלושתן תצאנה בידייים מלאות. אמן
    סגור
  • 6.
    מאיה ממורמרת שנשואה לגמדון (ל"ת)
    חן 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    מפתיע שדווקא מאחה בחרה
    מטופלת מפרגנת 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להגיב להן היא עברה כ"כ הרבה כ"כ לא יפה מצידה רל וחומר שהיא יודעת מתוך הטיפולים שלהיקלט זה לא קל אז מה הקטע לאדת להן לחיים ולצחוק?. אני אישית חושבת שזה פשוט מדהים שהן בהריון יחדבנצלחה חמודות!
    סגור
  • 4.
    צאי להן מהרחם
    סתם אחת 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    את זה את ביקשת צאו לי מהרחם ! נאה דורש נאה מקיים
    סגור
  • 3.
    מיה וורטהיימר בושה
    סיגי 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מיה וורטהיימר כל כך סבלה עד שנכנסה להריון בכתה ואמרה שנכנסים לה לרחם. סבלה כל כך אייך היא מרשה לעצמה לצחוק או להגיב לגבי ההריון של שתי האחיות התאומות. קנאית
    סגור
  • 2.
    צודקות מאה אחוז
    השועל מנהלל 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אישה לאישה אישה, מאיה תשתדלי ללמוד זאת מנשים ולא בדרך הקשה
    סגור
  • 1.
    הקנאה אוכלת אותה
    דנה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כן מאיה יש בנות שמצליחוץ גם בלי הפריה תפרגני יא מרשעת
    סגור